Jeg kan godt dele med deg Mirjam! Eller med Kim/ Karianne. Trenger kun et bord og en liten stol jeg... Et bord på 150 cm er nok perfekt.
Jeg skal dra på Clas og kjøpe tapetserbord - takk for tips!
Jeg kan godt dele med deg Mirjam! Eller med Kim/ Karianne. Trenger kun et bord og en liten stol jeg... Et bord på 150 cm er nok perfekt.
Jeg skal dra på Clas og kjøpe tapetserbord - takk for tips!
Jeg ser nå at tapetbordet er 300 cm langt. Da trenger bare en av oss ta med bord hvis vi skal dele. Evt. setter vi to bord mot hver kant og har et område i midten til stoler og utstyr.
Mulig jeg får besøk av mann og barn deler av dagen da de må kjøre meg. Jeg sender dem nok til Ramme gård midt på dagen.
Vi bør vel ta høyde for at det regner av og til i dette landet og ha en parasoll i bakhånd.
En parasoll og plastikk( gjennomsiktig) til å dekke over om det regner mye og parasollen ikke dekker alt
Hei,
Ny på Epla, men veldig interessert i og være med på marked i Drøbak! bor i nærheten.
Helene
Hei Helene. Ny på Epla (velkommen skal du være) og jeg ble nysgjerring. Hvor er butikken din oog hva driver du med? Jeg komm inn på en side via navnet ditt her og det ene bildet kan tyde på at det er lamper eller lyslykter?? Det lille jeg så ser jo spennende ut .. hvor er resten?
Hei Helene, hva slags produkter er det du selger? Har du butikk på epla, så kan du være med :)
Heisan og god fredag. Er tilbake fra praksisutplassering og ser at her er det action!!! Bra jobba jenter!!!
Jeg gleder meg veldig og er fryktelig spent. Har aldri vært med på noe sånt her før. Satser på godt vær, mange kunder og supert salg for alle sammen!!! Har akkurat tittet på "varebeholdningen" min og innser at jeg må hive meg rundt med heklenåla... Godt det er noen dager til juni :)
Jeg vil også gjerne være med! Så dette først nå, men håper det er plass til en til. Bor i spydeberg
Hei Bestemor Jorunn. De omslagsjakkene var veldig fine. Vet ikke hvor mange vi er men det er vel sikkert plass til deg også. Velkommen.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.