Lykke til alle sammen:-))
Lykke til alle sammen:-))
Takk for godt initiativ. Håper bare at minibankene ikke er stengt/tomme neste gang.....
Takk for en koselig dag på torget i Drøbak, veldig hyggelig å hilse på dere alle sammen :) Synd at de ikke fikk fylt opp minibankene etter streiken..... Det var et minus. Men været var bra!! :D
Det var uansett en kjempehyggelig dag - og så fint å få treffe dere alle sammen.
Det var så koselig å hilse på dere alle sammen :) Jeg hadde en veldig fin dag sammen med mange hyggelige damer.
Det var så hyggelig å se dere alle! Neste gang satser vi på fulle minibanker og fravær av skrikende auksjonarius.... Hilsen solbrent Line
Visittkort ble delt ut på lørdag og i dag har visningstallene gått opp! Å flere har lagt smykkene mine til i favoritter :) Så da takker jeg for en flott helg, glad og fornøyd :)
Og du har jo fantastisk flotte smykker! Jeg skjønner ikke at de ble revet bort, så fine (og billige) som de var på markedet. Ps: Mannen min lover å betale armbåndet mitt så fort som mulig... :)) Fikk du mammas mail med tanke på innkjøp til butikken?
Tusen takk Line :) Ja jeg fikk mailen hennes og har sendt henne et tilbud. Det blir spennende... :) Gleder meg til å få armbåndet i posten! Smykkene dine er så fargerike og vakre :) Det var så mye på markedet jeg fikk lyst på... Må spare litt først, så skal jeg ta meg en handle runde snart :D
For de som ikke fikk det med seg: izettle.com har en fantastisk app + kortleser for iphone/ipad :). Sjekk ut, VELDIG brukanes!
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.