Flott - og ja det var 3 x 3 m plass.
Flott - og ja det var 3 x 3 m plass.
Så flott Lill, har sendt deg en e-post med litt info :)
Ai, Yr sier regn lørdag den 9.juni i Drøbak.... noen som har noen lure forslag for mine smykker er ikke så glad i regn...
Ja det værvarslet så jo stusslig ut. Gråter ikke enda - de bommer jo ofte på langtidsvarsel. Jeg tar med meg en parasoll - den hjelper litt både på sol og regn. Norge er i grunnen et litt upraktisk land for aktiviteter. Skal du ha marked eller hagefest så regner det - planlegger du skirenn så smelter snøen og ellers så blåser det kulig fra mange kanter og sommeren var i forrige uke (i allefall her sør). Jeg ser i allefall frem til å møte dere alle sammen.
Selvfølgelig skal vi ha fint vær! yr.no skifter mening hver dag.... Har lagt ut oppdateringsliste på butikkene som skal til Drøbak på fb siden vår: https://www.facebook.com/events/444621572231158/#!/events/444621572231158/ Oppfprdrer alle til å legge ut reklame nå denne siste uka :D Det skal bli så hyggelig å møte alle sammen.
Hei dere, nå har jeg endelig fått invitert de av mine kontakter som dette arrangementet passer for. Jeg ser at det kun er ca 360 stk som er invitert via FB arrangementet. .... Det er ikke mange i og med at vi er så mange som skal stille ut. Så min oppfordring er; inviter dine venner til dette arrangementet...........gleder meg
Jeg inviterte latterlig mange for en god stund siden, men svært få kommer. Noen kommer kanskje :)Får håpe det er mange som er i Drøbak denne lørdagen, og at salget går unna for oss alle.
Jeg kjører tilbud på hjerter, og har laget opp mange nye!
Jeg har også innvitert mange av mine facebook venner, men har ikke fått den helt store responsen!blir været bra tror jeg alikevel det kan komme mange. Jeg tar med parasol og håper den blir til skydd for solen og ikke for regnet! (Våte klær selger dårlig er jeg redd)
Hadde helt glemt at det er Mossedagene til helgen... Da er ekstremt mange mennesker i Moss. Jaja, får likevel håpe det ramler noen innom Drøbak også :)
Jippi! Sjekk her http://www.storm.no/vaer/dr%c3%b8bak#dag=0 Sola kommer nærmere og nærmere helgen :D Storm.no melder opphold på lørdag!
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.