Sikkert lurt, så blir det i allefall ikke galt :) Bedre å være på den sikre siden.
Sikkert lurt, så blir det i allefall ikke galt :) Bedre å være på den sikre siden.
Jeg har sendt mail til siw ang. plakater til markeder og fått til svar at det er en god ide som de vil se nærmere på. Vet jo ikke om det kommer eller hvor lang tid det evt. vil ta så i mellomtiden synes jeg Logo er en god ide om det blir godtatt.
Hei igjen, nå har jeg fått svar fra Siw og hun sier at vi får bruke Eplalogoen. Bare hyggelig hvis vi ville bruke den, sa hun. Hun sa også at de har noen flotte flyere som ble laget til Eplas Julebasar hvor det står 'Takk for at du handler håndlaget'. Hvis vi har lyst på noen slike å dele ut er det bare å si ifra! Jeg synes det høres veldig fint ut, hva sier dere jenter? :)
Ja til flyere! Og ja til logo: Er det tanken at vi får trykket opp noen plakater til å henge foran på bordene eller? Eller får vi digitale filer og må trykke ut selv?
jeg sier også ja til flyere og logo.
Ja til flygere og logo fra meg også
Siw sender flyere til meg i posten, logoen får jeg på pdf-fil. Så kan vi lage det vi vil av plakater. Men må ta hensyn til torget da (tenker da på str.) Jeg skal sjekke hva jeg har av tilgang til å lage plakater o.l. Vi kan tenke litt på hva vi vil ha :)
Yay! Som dere ordner! Jeg deler gjerne bord ja, avtalte å dele med Therese - og det blir vel mulig å få skravlet litt med dere alle, siden vi skal stå samlet :-) Laminerte Epla-logoer blir supert! Karianne bør kanskje få sin lønn litt før himmelen også, det koster sikkert litt å lage sånt for alle...?
Ah! Så ikke den siste :-)
:) Takk Mirjam, jeg synes fortsatt laminering av logoen på hvert bord er en god ide, alle på torget vil jo gå rundt og kikke på bordene å dermed se de også, litt diskre også som jeg nevnte tidligere. Frogn kommune er opptatt av at torget skal være pent og ryddig. Fordelen er jo at de Logoene kan vi bruke ved senere anledninger/markeder. Og jeg lager gjerne til alle:)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.