Kan jo hende at flere melder seg etterhvert som de kommer fra jobb. Foreløpig ser det ut til at det er mest smykker. kanskje fint å få med noe annet også om det blir plass på torget.
Kan jo hende at flere melder seg etterhvert som de kommer fra jobb. Foreløpig ser det ut til at det er mest smykker. kanskje fint å få med noe annet også om det blir plass på torget.
Jeg vil gjerne være med :) oppvokst i Drøbak :) Er bortreist helga 15-17 juni, resten passer bra (et lite forbehold er at jeg starter i ny jobb)
Jeg kommer til å ta en oppsummering på søndag kveld Kim :) Skriver søknaden på mandag når jeg kommer hjem fra jobb (slutter tidlig). Vil bare si til alle som melder seg på at det er "litt" bindende. Vi kan ikke bestille mange plasser også kommer halvparten. Da er det ikke sikkert vi får komme tilbake. Også er det vi som møter opp som må ta regninga... Vi må sende søknaden først og så får vi vite hvilken dag vi får tildelt, så vi må være litt fleksible for å få det til. Og det gjør vi helt sikkert! Det kommer til å bli kjempe gøy med en epla dag, også å få hilse på hverandre da! Gleder meg :) Riktig god helg alle sammen :)
Også var det den redigeringsknappen da....... ;)
Melder min interesse :)
Helt i orden Karianne. Eneste helgen jeg vet jeg er opptatt i juni er den siste. Reiser bort siste torsdagen i juni, og blir borte 3 uker fremover. Alt annet i juni er åpent :) Gleder meg allerede. Syns sånt er veldig moro!!!
Ser den Karianne :) supert at dere ordner og fikser! Tenkte at det kommer bindene påmelding når dere finner ut hvilken dato det blir, så da skal jeg prøve å få orden i kalenderen min til da :) god helg til dere alle sammen og så sees vi kanskje i Drøbak!
Er det ikke litt vanskelig å måtte søke først med et antall deltakere når vi ikke aner hvilken dag det blir? Kanskje kommunen kunne gi noen datoer som er ledige og så ser vi hvor mange av de påmeldte som kan de dagene? Uansett, jeg er med de fleste helgene jeg!
Jeg blir gjerne med.
Ser den. Kim snakket med Frogn kommune og for å få plass må vi søke snarest. Derfor må vi gjøre det litt kjapt. Hvis ikke løper muligheten fra oss.. Jeg skal ringe til Mona Stovner på mandag, hun er tidligere kollega av mannen min :) Jeg kommer til å legge inn ønske datoer i søknaden, så får vi håpe på den beste! Noen har allerede skrevet her når det passer og når det ikke passer, så da tar jeg det med vet du ;)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.