Marianne, jeg har lagt ut link på Moss avis sin fb side at vi skal til Drøbak, så kanskje vi får noen over til oss også :)
Marianne, jeg har lagt ut link på Moss avis sin fb side at vi skal til Drøbak, så kanskje vi får noen over til oss også :)
Hei igjen! Nettopp snakket med Frogn kommune. Ang. været... De har faste torghandlere som har første prioritet på å ta med telt. Og det er som nevnt tidligere begrenset med telt plasser. Babyalpakka må ha telt pga ull produktene sine og jeg har forhandlet fram en telt plass til Grønn Såpe så ikke produktene skal skumme bort! 2 telt plasser var alt vi kunne få. Mona var så snill og ringte rundt for å høre om noen av de faste meldte avbud men neida.... Vi er hjertelig velkommne til Drøbak! Vi kommer dit som sagt 8.30. De faste torghandlerne får plasser først. Deretter vi. Folk pleier ikke å komme til torget for å handle før ca 11.00. Så vi har god tid til å gjøre alt klart. Kl: 10.30 blir leien hentet inn. Kl: 17.00 må vi ha ryddet opp og reist. Da skal torget være ryddig. Vi må nok regne med å stå litt spredt rundt, men vi har skilter så alle vil vite hvem vi er også kan vi vinke til hverandre :) Det blir nok gøy, og fint vær!! Gleder meg til å møte dere alle sammen.
Bra jobba Karianne. Vi andre kan jo ha parasoll.
Regner med at vi som deler plass kan få til en litten titte/hilsepårunde hos dere andre. Eller hva mener du Janet?
Fint vær skal vi ha og ingen vektere blandt kjøperne for de skal være på jobb og fylle minibankene.
Heisann jenter! Jeg er klar for sol og varme i Drøbak!!! Det er Ferderseilasen har jeg hørt og da pleier det alltid å være mye folk!
Jeg sliter ganske mye hvis det blir regn, har med meg heklevarer, men jeg får hgjøre det beste ut av det.
Klart vi skal kikke litt rundt Kim, noen fordeler er det jo med å dele :) Sees på lørdag.
Ja da er det alltid mye folk i Drøbak :) Fulgt mye med på været de siste dagene og finværet som er nå fortsatter videre inn i helgen ser det ut som :) Det går vel ann å ta med en tynn plastduk av noe slag å legge over bordene hvis det skulle komme mer regn enn parasoller holder unna.. Må finne ut av om og hvor man kan kjøpe det...
ja..nå nærmer det seg!, Jeg pusser og priser varer og er i forhandlinger med værgudene..det ser ut til at de skal holde regnet unna i Drøbak denne dagen?:)) Gleder meg til å treffe dere og håper på en fin dag!
Ps.. Fikk mailen din,Karianne :)
Jeg er lettere pessimistisk mmht. været, både Yr og Storm tviholder på at det blir kaldt med vind og regn på lørdag. Håper det er et utslag av streiken. Jeg har en IKEA-parasoll med betongfot som jeg sleper med hvis det regner. Jeg har prøvd med plastfolie over bordet før (da regnet det MASSE) og det funket dårlig. Mine flettede smykker er ikke glad i regn....
Men ellers gleder jeg meg!! Jeg gjorde ferdig 4 fotlenker og et armbånd i går kveld og jobber med noen flere. Mammaen min blir med og hjelper meg, og mann+barn stikker nok også innom for litt "hjelp" i løpet av dagen.
Jeg har en stressuke uten like på jobb, men lever i håpet om at jeg skal få hengt opp litt reklame i morgen på Nesodden...
Så fint at jeg kan ha telt. Det er nødvendig for meg :-). Line, om du trenger hjelpe med å henge opp plakater, er det bare å si ifra. Eller bare send meg en epost med filen og jeg kan printe det ;-)
Da har jeg lagt ut reklame på Amta sin fb side igjen om at vi kommer til Drøbak + Moss avis sin fb. Så kommer vi nok en gang til på epla sin fb side også ganske snart :)Skiltene til bordene er klare, så nå blir det litt smykke puss på meg også og prislapper.... Husk å ta med mat og drikke også, ellers så er det dagligvare butikk rett ved siden av torget :)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.