Hvis ikke det blir fint vær så får vi danse soldansen. Det vil sikkert trekke noen nysgjerrige tittere.
Hvis ikke det blir fint vær så får vi danse soldansen. Det vil sikkert trekke noen nysgjerrige tittere.
Jeg skrev det her tidligere at jeg kan dele med deg Line hvis du vil? :)Klarer ikke å fylle en hel plass alene....
Hei! To av butikkene kan ikke komme til Drøbak, de har dessverre måtte trekke seg. Noen andre som vil bli med? 9, juni på torget i Drøbak fra 08.30 til 17.00. Bare å ta kontakt :)
Ja, Karianne, vi deler! Teflon i hodet på meg...
Jeg skal tipse en jeg vet er interessert og som har butikk her inne!
Høres bra ut :) Tenk nå er det bare 15 dager igjen! Begynner å krible i magen :D
Hei! Her er en oppdatering på epla butikker som skal på marked i Drøbak 9, Juni.
Har plass til 2-3 til hvis noen flere vil bli med :)
Krysantemum - Line Kimmelinessmykker - Kim Heart Crafts By Signe - Signe Ookapi - Therese Marianne Vik Design - Marianne Mirjam H - Mirjam En fra Janet - Janet Grønn såpe - Kathrin Tinas - Tina Lind-Design - Anne Babyalpakka - Bestemors hobby - Jorunn Bazaar – Birgitte Uten en rød tråd – Bente KarianneG - Karianne
Her på Sørlandet er det dårlig med sommermarkeder, så jeg skulle gjerne vært med, men det er litt langt å reise fra Kristiansand:-) Lykke til alle sammen:-)
Har antagelig fått med en til. Hun må nok ha en plass for seg selv da hun har endel keramikk.
Hei :) har ikke fulgt godt nok med her på forumet ser jeg. Kim fortalte meg om markedet i Drøbak idag og selvfølgelig er jeg interessert. Men jeg må sjekke om jeg kan få lånt meg bord m.m samt ordne transport. Kommer tilbake med svar i løpet av et par dager når vi (jeg og transportmannen) vet mer ;)
Hilsen Lill
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.