God bedring Karianne! Håper du er helt frisk igjen til 9.juni... Regner med at jeg er en av de som får dele en plass? Gleder meg fremdeles masse! (Og California er også i boks, fra midten av juli...)
God bedring Karianne! Håper du er helt frisk igjen til 9.juni... Regner med at jeg er en av de som får dele en plass? Gleder meg fremdeles masse! (Og California er også i boks, fra midten av juli...)
Uff da Karianne. Det hørtes ikke noe godt ut! Ønsker deg riktig god bedring, og prøv i allefall å ta det med ro :)
Takk jenter :) Det er deg Line, Kim, Therese og meg som jeg har regnet med at står sammen. Hvis noen andre også er int må de bare si ifra.
God bedring -
God bedring Karianne.
God bedring Karianne.Håper du snart blir frisk igjen
Høres vondt ut! Vær forsiktig,da-så du blir fort frisk! :-)
Tusen tusen takk jenter, går nok bra :) Sitter og går igjennom lista og ser at Mirjam H vil også dele. Da får vi plass til en til som kan være med hvis noen melder seg. Vi er nå 16 stykker. Gleder meg masse! Ang. skilt vi var litt innom her i tråden tidligere. Hva med å Skrive ut logoen til epla i A4 laminere det og legge ut 1 på hvert bord? Enkelt og billig å da ser alle hvor vi kommer fra. Hva synes dere? Jeg har laminerings maskin ++ :)
Det er ikke lov uten eplas tillatelse Karianne. Hør med dem først, så kan vi jo vurdere derfra!
Da skal jeg sende en mail og spørre. Mente jeg hadde lest at det er lov å bruke den. Spør Siw jeg :)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.