Okidoki Kim :) Da ser vi ann til mai :)
Og de lykkeønskningene trenger jeg!!! Gulroten i lesinga er kaffe på torget i Drøbak sammen med alle dere :)
Okidoki Kim :) Da ser vi ann til mai :)
Og de lykkeønskningene trenger jeg!!! Gulroten i lesinga er kaffe på torget i Drøbak sammen med alle dere :)
Oooh stakkars Janet! Men så blir du heldig etterpå da. Lykke til :-)
Lykke til Janet ! :)
1000takk!!! Etter en laaaang kveld på biblioteket var det koselig å oppdage at dere tenker på meg :)
Sååååå mye som har skjedd her i de siste dagene! DEre har fikset alt. Tusen hjertelig takk :-)
Men det er en ting som bekymret meg og det er at det ikke er mulig å ta med et telt. For meg som selger bare klær, er det umulig å beskytte varene bare med parasol dersom det begynner å regne.
Selv om vi "har bestilt" bra vær den dagen, må jeg være forberedt, så jeg lurer på om dere har navnet på kontaktpersonen som arrangerer markedet på drøbak ;-)
Ta med telt du, det er enkelte steder på torget det ikke er lov å ha telt pga hus som ikke vil gjemmes bak telt.... Så da plasserer vi deg et sted det er ok :)Så for enkelthet å ikke lage problemer sa jeg vi skulle ta med parasoller . Men det må ikke være større enn 3x3.
Det er teknisk etat i kommunen som er ansvarlig. Og det er parkeringsvakta som deler ut plassene så vet dere det :)
Super!!! da begynne jeg å lete etter telt jeg ;-)
I dag var jeg en liten tur i Drøbak. Nydelig vær, og på torget var det mange selgere. Å masse folk :) Tror det blir veldig bra i Juni! Ha en fortsatt fin lørdagskveld :)
Så spennende det blir....
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.