Tjo hei jenter! Nå er det bare å legge ut reklame på den flotte fb siden som Janet har opprettet. Jeg er allerede i gang! :)
https://www.facebook.com/events/444621572231158/
Tjo hei jenter! Nå er det bare å legge ut reklame på den flotte fb siden som Janet har opprettet. Jeg er allerede i gang! :)
https://www.facebook.com/events/444621572231158/
Jo flere jo bedre - husk det er gratis reklame!!!
Det høres moro ut! Synd jeg er så sent ute, håper det blir noe lignende til neste sommer så jeg kan være med! :) Foreldrene mine flytter til Drøbak om et halvt år, så da blir ikke veien lang for meg om jeg overnatter hos de. :) Skal prøve å komme innom i år, Drøbak er den koseligste sommerbyen!
Da har jeg endelig fått meg jobb - OG ordnet meg fri 9.juni!!! Bare et par dager med eksamen i slutten av mai og så er jeg klar!!! Gleder meg :)
Gratulerer og lykke til med eksamen !!!
Hmmm... Sitter og tenker på prissetting til torgdagen... Synes det er kjempe vanskelig!!! Jeg kommer aldri til å kunne prise mine heklerier med en timespris på 350, men jeg har jo lyst til å sitte igjen med "litt" for arbeidet. På småting (les som oppvaskklutene mine) synes jeg det er greit med å dekke materialkostnaden, det dreier seg jo stort sett om bruk av restegarn. Men nå hekler jeg puter, ca 50x50 cm med innerpute, og har investert i garn + at det tar betraktelig mye lenger tid. Jeg tenkte å prise de til 750kr stykke. Er det for dyrt? Er veldig takknemmelig for tilbakemelding :) dere kan evnt se bilder av putene på bloggen min :)
Hallo :) Har ingen erfaring med heklerier Janet så jeg kan ikke hjelpe deg der.... Ta deg betalt det som du føler er riktig :) Savner tilbakemeldig fra butikkene Evas gave og systue, og Uten en rød tråd. Begge to har skrevet her i tråden at de vil bli med. Jeg har sendt e-post men ikke fått svar om de blir med til Drøbak? Fint å få en tilbakemelding :)
Jeg gleder meg også. KOmmer til å reklamere en hel del når det nærmer seg litt. Håper det er fint vær den dagen :))
Det blir spennende, godt vær får vi sikkert, fordi vi fortjener det......
Jeg har ihvertfall bestilt fint vær! Og nå har jeg også tapetbord på 60 x 300 cm i hus. Litt usikker på hvem jeg skal dele plass med og om jeg behøver ha med dette droget av et bord, men nå er ihvertfall den biten dekket (takk mamma). Parasoll har jeg, men foten er for tung til å ta med... så da blir det vel bare fint vær da? ;)))
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.