Alle som skal på markedet i Drøbak! hi hi :P
Alle som skal på markedet i Drøbak! hi hi :P
Ja til flyers og logo og 1000takk til Karianne hvis du lager til alle, så blir det likt :) Jeg stemmer for små og diskre som du sier, tenker det blir penest.
Ved behov kan jeg gjerne dele stand med noen, ellers så tar jeg en alene ;)tenkte bare å nevne det sånn at det blir plass hvis flere melder sin interesse :)Kjenner at jeg gleder meg - og gruer meg samtidig!!!
Wow, Karianne: Jeg betaler deg gjerne for trykk og laminering altså! Jeg vet ikke helt hvem jeg skal dele med - ble det Karianne eller Kim?? Noen blir det jo, og helt sikkert hyggelig uansett!
Kjempeflott med flyers og laminert logo!
Karianne: Gi beskjed om de utgiftene du har, det skal vi alle dele!
Foreslår også at vi andre (i det minste) spleiser på Kariannes kontigent, siden hun gjør all jobben!:)
Kan dele med deg jeg Line :)
Hvis Kim og Janet vil kan de stå sammen? Også kan vi prøve å få med en til? Og jeg skal ikke ha noe for jobben, bare hyggelig :)
Hvor mye plass hadde vi hver?? Jeg sa i utgangspunktet at jeg kunne dele og Janet har flotte ting men jeg tror hennes ting trenger litt plass. Tror også et bord med oss to isammen vil virke rotete da vi begge bruker mye farger men i nokså forskjellige skalaer. Om jeg høres pirkete ut nå er det fordi jeg har vært med på kombinasjonen noen ganger i regi av verkstedutsalget jeg var medlem av og sett at det både har vært trangt og litt rotete.
Hei alle sammen! Jeg gleder meg til å treffe dere på markedet i Drøbak. Men det er en ting jeg gjerne vil ta opp med dere og evt. få tilbakemeldinger på. Som jeg nevnte tidligere vil jeg stille med andre produkter enn de jeg nå selger gjennom Epla. Jeg har butikkene Metshop og Manufakturen, men dette er varer som jeg ikke ønsker å selge på marked. Jeg vvil ha med geleer, marmelader og siruper av frukt og bær fra hage og skog. Håper dette er ok for dere. Det er veldig smakfulle og fine produkter jeg har. Og det kan jo være fint med litt variasjon. Når det gjelder plass, så trenger jeg nok en hel stand for meg selv. Men jeg vil selvsagt gjerne være med på å reklamere for Epla med logo og flyers.
Det høres ut som de produktene er spennende og sikkert noe som folk kan kjøpe. Jeg er allikevel usikker på om det er riktig i og med at vi skal være et lite Eplamarked og disse tingene ikke selges på Epla. Hva mener dere andre?
Ok Kim :) da har vi isåfall alle plassene fulle, det er 3x3 vi har hver. Bra vi har med erfaringer her fra tidligere markeder:) Det er butikker fra epla vi skal vise fram på markedet, og da synes jeg det er mest riktig å ta med epla produkter. Selv om de andre du har høres flotte ut Mette :)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.