Om det er noen som ønsker selskap og har plass til å dele blir jeg gjerne med. Har kun en hylle og et lite bord, gidder ikke drasse med meg så mye så det blir i hovedsak lykter og noen armbånd.
Om det er noen som ønsker selskap og har plass til å dele blir jeg gjerne med. Har kun en hylle og et lite bord, gidder ikke drasse med meg så mye så det blir i hovedsak lykter og noen armbånd.
Hvordan får jeg lagt til bilder på FB siden? Er jo ikke rare reklamen med bare navnet mitt.
Hei Kim! Du må sende en venneforespørsel til en av de andre vertene og vi kan da legge deg til som vert og du får tilgang til alt :) Men vi må være venner privat på fb for at det skal fungere.
Jeg har godtatt foresp fra Janet men tror noe gikk galt. Prøver igjen
Sender deg en venneforespørsel Janet!
Jeg har sent deg en venneforespørsel Karianne :-)
Forresten, jeg skal ha telt 3x3. Om det er noen som har lyst til å dele plass (jeg selger alpakkaullklær forresten), eller trenger å ha noen ting "under tak" bare si ifra ;-)
babyalpakka: Les i tråden, så tror jeg Karianne sier et sted at de ikke ville ha telt, kun bord og parasoller.
De vil helst ikke ha telt pga av husene (teltene skjuler de gamle husene som eks nissehuset), enkelte steder kan det stå telt. Belu må ha telt. Så da må de plassere henne i "utkanten" :)
Jeg har snakket med Frogn kommune, de var redd for at vi alle kommer med telt, det var de ikke int i. Så jeg lovet at vi skulle ta med parasoller :) Men det blir fint vær den 9, juni så det er ikke noe å bekymre seg for :D
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.