Det blir veldig bra!
Det blir veldig bra!
Hei Har lest litt her i dag, og lurer veldig på om det er for sent og henge seg på? Hilsen Eva
hvis det fremdeles er plass, så blir jeg gjerne med :-)
Hei damer :) det skal nok gå bra! Vi er 4 som skal dele plass. Sender dere en e-post med mer info. Men skal vi være flere nå må vi ringe Frogn kommune å høre om de kan reservere flere plasser :)
Sånn ser det ut så langt :) Hvis jeg har glemt noen eller skrevet noe feil så gi meg beskjed. Greit å ta en sjekkeliste her! ;)
Epla butikker som skal på marked i Drøbak 9, Juni 2012.
Krysantemum - Line, Kimmelinessmykker - Kim, Heart Crafts By Signe - Signe, Ookapi - Therese, Wenches Strikkebod - Wenche, Marianne Vik Design - Marianne, Mirjam H - Mirjam, En fra Janet - Janet, Grønn såpe - Kathrin, Evas Gave og systue - Eva, Tinas - Tina, Lind-Design - Anne, Babyalpakka - , Bestemors hobby - Jorunn, Bazaar – Birgitte, Uten en rød tråd – Bente, KarianneG - Karianne.
6 deler plass: Line -Karianne -Therese -Mirjam – Kim - Janet
Gleder meg masse! Dette blir flott :)
Hei damer, dette tror jeg blir gøy!!!
Jeg spurtjobber meg mot eksamen + at jeg har fått meg jobb, så jeg er ganske i rute :-)
Tenkte bare på en ting, skal vi oprette en facebook-gruppe hvor vi kan reklamere for oss selv, da kan vi jo dele den med venner og kjente,legge ut bilder av produkter vi skal ha med osv? Vet jo ikke om alle dere er på fb?
Har laget et super enkelt forslag her https://www.facebook.com/#!/events/444621572231158/?context=create
Hvis vi skal gjøre det så trykk dere inn der, og så må det vel gå ann at alle får adgang til å legge til ting/endre osv?
Så knall bra! Jeg har lagt med til :) Det blir flott reklame for oss!
Da gjør vi det, så får de som vil hive seg med!!! Legg ut egne produkter og bruk siden til egen-reklame!!! Jo mer jo bedre mener nå jeg, så får folk se alt det fine vi lager!!!!
Morro og se dere på FB!
Hvis dere vil ha tilgang til alt på siden må dere bli venn med meg (eller en av de andre som er vert),da kan vi legge dere til som vert - og dere fårtilgang til alt på siden :-)
Dette er jo gratis reklame!!! Linket til siden vår innepå AMTA (lokalavisa) sin side på FB også :-)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.