Høres nesten ut som vi burde ha 2 markedshelger, en i Drøbak og en i Gamlebyen.... :))
Høres nesten ut som vi burde ha 2 markedshelger, en i Drøbak og en i Gamlebyen.... :))
Hei! Nå har jeg laget en liste over alle som er interessert. Og vi er 15 stykker! De datoene som jeg ser kan passe for alle er lørdag 2. juni, lørdag 9. juni, lørdag 29. juni, og søndag 30. juni. Torget i Drøbak er mindre enn i Gamlebyen i Fredrikstad så vi må gjøre en avtale om når vi kommer :) Ellers er det det samme der. For å stå der en dag er det bare å møte opp 8.30 og være der til 17.00. Noen ønsker om hvilken dag som passer best jenter?
Skriver oss opp her jeg hvis noen andre lurer på hvem vi 15 er :) Krysantemum, Kimmerlinessmykker, Hearts Crafts By Signe, Snurreperlerier, Ookapi, Wenches Strikkebod, Marianne Vik Design, Mirjam H, En fra Janet, Grønn såpe, Metshop, Tinas, Lind-Design og Babyalpakka og KarianneG. Gleder meg masse !!!!!
Ganske sikker på at jeg fikk med alle, men hvis jeg glemte noen så si ifra, da beklager jeg isåfall...
Ikke siste helgen, vær så snill :) Jeg vil så gjerne være med, og det er den eneste helgen det ikke går.
Ok ikke den. Da må det bli. 2, juni eller 9, juni :)
Har sendt melding til alle :)
I juni/begynnelsen av juli er jeg dessverre i Trondheim og driver med sluttinnspurten av masteroppgaven min, så jeg kan ikke være med på marked i Drøbak da. Innmari synd å gå glipp av dette, men dere får ha masse lykke til dere som blir med!
2eller9er helt supert for meg!
Jeg kan som sagt de fleste helgene fram til midten av juli.
For å tenke litt taktisk: Drøbak er en "sommerby" med mange tilreisende/ turister. Jeg tenker at for å få flest mulig besøkende er det taktisk å ha markedet så sent i juni som mulig. Vi kan sikkert ikke finne en helg absolutt alle kan, så jeg tenker at vi burde vurdere hvilken helg som vil være riktig med hensyn til hvor mange som vil besøke markedet (så vi får solgt mest mulig...).
Uansett: Dere som har best greie på Drøbak bør uttale dere her. Jeg er der støtt og stadig, fordi det er nærmeste "by" med kino og restauranter mm. for oss her på Odden. Men det er jo rolig der utenom sommersesongen da.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.