<hei, skal vi sende rundt mailen nå eller ?
<hei, skal vi sende rundt mailen nå eller ?
Kjære torun.. Vi kunne ha blitt informert og fått sagt vår mening. Er vi ikke sammen om dette da? ;-)
Jeg synes ikke dette er godt nok Torunn. Presse inn uønsket reklame under hvert produkt på Epla sånn uten videre liker jeg så absolutt ikke. Jeg mener fortsatt at om ikke denne reklamen fjernes fra produktene så fjerner jeg mine butikker. Jeg vil ikke ha tvungen snikreklame! Hva dere gjør på Eplas forside er helt opp til dere. Må si som de andre her, denne reklamen passer særs dårlig her på Epla hvor håndlaget står i fokus.
Man kunne i det minste ha fått en advarsel, det er utrolig lite info å få på Epla når det gjelder forandringer synes jeg.
Torunn: Driften av Epla innebærer helt sikkert mange og store utgifter. Men var det ikke derfor dere lot dere kjøpe opp av Aller-konsernet? Som jeg går ut fra er et milliardskonsern, med nettopp penger på konto?
Liv-Helen: Jeg er med.
Torunn Epla adm: Jeg synes virkelig dere kunne informert oss på forhånd.
Vanella: Enig! Jeg reklamerer visst for "Lån til arbeidsledige". Den værst tenkelige form for reklame jeg vet om. Lure folk til å ta opp forbrukslån. Dette er bare trist...
Til Torunn. Dette her var virkelig synd. Den måten å gå fram på, som dere her har gjort, ble dråpen for meg. Min butikk er nå nede, og vil forbli det så lenge denne reklame"driten" (unnskyld) er å finne under mine produkter. Helt uakseptabelt for meg.
Lån til arbeidsledige :-( POFF
Lene, helt enig. Et er det som er så trist. Epla gjør en fantastisk jobb men den reklamen er er rett og slett stygg. Uansett om folk bryr seg om den eller ikke så ødelegger den helhetsinntrykket av den ellers så fine butikken. Drar inntrykket ned og forsimpler butikkene våre.
Monne: Det er bare å sette igang. Flott, Timotei :)
Alle har fått tildelt en bokstav på side 7, så jeg foreslår at de som vil bare begynner. Jeg begynner straks.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.