... ikke på amio.dk heller...
... ikke på amio.dk heller...
Helt enig med dere. Dette er forsøpling! Reklamen representerer en handel som ikke hører hjemme på Epla.
Dette har vært i media mange ganger. Unge bloggere tjener seg rike på reklame. De får en viss sum pr. klikk. Tenk dere alle produktene på Epla, og Epla tjener på hvert klikk. Jeg er SÅÅÅÅÅ imot dette her! Mine butikker fjernes om ikke reklamen fjernes. Jeg vil ikke ha reklame under mine PRODUKTER!
Åååå,nå ble jeg skikkelig lei meg :( Det er reklame for barneklær til 40% under mine ullbukser.....
Er helt satt ut jeg, dette må da være en feil? Kan ikke være meningen at reklamen skal stå inni vår annonser på den måten?
Hele konsepte me unike håndlagde ting å Epla blir jo helt ødelagt med denne type reklame? Dette blir helt feil for meg.
Å jeg er også med på å ta bort produktene mine om det ikke ordnes.
Synes dette er med på å undergrave hvilket "image" jeg trodde Epla ville vise utad, og som jeg ønsket å være en del av. Det er IKKE greit med reklame fra Ellos under mine produkter. Savner også informasjon som så ofte før.
Helt enig, dette er forsøpling av nettbutikken. Vi har i det minste skulle vært spurt om vi vil ha reklame under produktene mine, og det er jo vi og produktene våre som drar kunder til epla. Vi har vel noe vi skulle ha sagt, er lei reklame, og jeg forbeholder meg retten til å velge om jeg vil ha reklame i min nettbutikk eller ikke.
Ser ut som epla har registrert seg i Googles "AdSense"..
Håper virkleig at de selv ser hvor feil dette blir å ikke var klar over at reklamen villle ligge slik unner våre produkter.
Det er masse penger å tjene på slik reklame. Hvem får disse pengene, kommer de våre butikker til gode eller...? Her savner jeg informasjon fra Epla.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.