Adblock her, så jeg ser heldigvis ikke reklame noe sted på nett i det hele tatt. Jeg hater også reklame, i alle former og i alle kanaler. Hater! Men dette må jeg jo sjekke hvordan ser ut.
Adblock her, så jeg ser heldigvis ikke reklame noe sted på nett i det hele tatt. Jeg hater også reklame, i alle former og i alle kanaler. Hater! Men dette må jeg jo sjekke hvordan ser ut.
Hva med denne for dere som selger barneklær... dansk design til og med... ;o)
"Nyttårssalg på barneklær Kvalitetsklær for barn 0-12 år. Dansk design, retro og romantikk. www.ArmerOgBen.no/salg "
Ser at min "reklame venn" er ellos..... Håper ikke det blir gullsmeder o.l. senere! Da vil jeg kanskje vurdere å hoppe av epla karusellen.....
NEI!!!! Gullsmed butikk på nett!!! Under et av produktene mine!!!!!!!!!!!! :(((((
Kan ikke påstå at jeg likte å få reklame fra Ellos under mine klesprodukter. Selger kjoler til godt over tusenlappen og kan ikke si at det gir meg noe positiv reklame med masseproduserte klær til billig penge med 40% avslag osv.....:(((((((
Jeg sendte en melding til epla je... bare for å uttrykke meningen min.. på en fin måte selvfølgelig ;o)
Karianne... jeg har reklame for salg i gullsmed under mine smykker... usj...
Flott at du gjorde det kreativbua, tenkte nettopp på å gjøre det. Se lenger opp på tråden her.....
Fy, dette var stygt. Det kunne vært verre (digre, flashende bannere), men dette var ille nok. Det er bare tekst, eller? Jeg prøvde en annen nettleser, og ser i hvert fall bare tekst, ikke bilder. Jeg synes det på forsida, og øverst under sist innlagte, var det mest forstyrrende av det jeg har sett så langt.
Installer AdBlock! :)
Hm, vi kan nok ikke nekte dem å sette inn reklame. MEN jeg vil gjerne ha den reklamen nokså mye bedre skilt fra mine beskrivelser, visuelt ser det jo nå ut som det har noe med varene mine å gjøre. Ikke en eneste strek mellom reklamen og min beskrivelse, og akkurat samme bakgrunnsfarge... Dette var noe dritt!
FORSØPLING!!!
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.