.. under regler står det:
Det er ikke tillatt å linke til konkurrerende nettsteder.
Skulle vel gjelde selve Epla og det vel... skal vel være likt... Reklame fra Ellos kan konkurrere med vår egen butikk mener nå jeg....
.. under regler står det:
Det er ikke tillatt å linke til konkurrerende nettsteder.
Skulle vel gjelde selve Epla og det vel... skal vel være likt... Reklame fra Ellos kan konkurrere med vår egen butikk mener nå jeg....
Er dette en kursendring? Hvem har bestemt dette, og er det egentlig bestemt? Vi fikk ikke vite om dette, får vi vite om neste endring? Mange spørsmål her nå. Jeg tror kanskje dette blir litt mer seriøst for Epla enn det noen hadde tenkt seg... Men sånn går det når man samler nesten 5000 "hjertebarn" på ett sted, det er mange følelser i sving :-)
Hahaha Kreativbua :-) Nice!
Grrrgh ... "60% rabatt hos gullsmed" på mine smykkeannonser. Dette er jo helt latterlig ...
Plutselig får jeg en snikende følelse av at ekslusiviten ved Epla forsvant, og inn kom Svinesund-vibbene!
Nei, dette er definitivt ikke bra. Vi kan ikke finne oss i dette! Det er MER en ille nok at det er reklame på Eplas forside - noe som i og for er illojalt overfor oss, det også.
Og Kreativbua: Du er våken og har selvsagt alldeles rett - eller burde ha det! thumbs
Usj! Hadde det ikke vært for forumet hadde jeg ikke lagt merke til dette, for jeg kjører adblock i alle browsere - og det er en grunn til det!
Hvis dere er med på dette:
Jeg kan påta meg å organisere hvordan vi konkret skal gå fram (hvem som sender til hvem), hvis alle dere som har skrevet her (inkl. meg) kan påta dere å sende ut mail til alle butikkene? Eller så mange dere rekker, vi snakker jo mange butikker…
Men vi må være mange som vil dette, og som bidrar. Jeg veit ikke om det er stemning for det? Det er i hvert fall et konkret forslag til en protest som (forhåpentligvis) vil merkes.
Her er et utkast til en mail som alle kan kopiere, lime inn og sende. (Dette ble skrevet i hurten og sturten, så hvis noen vil redigere/gjøre mailen bedre, feel free).
Hva tror dere?
Hei, Butikknavn/Navn!
I dag har det kommet reklame på Epla. Annonsene kan ses bl.a. på forsida, øverst under "sist innlagte", nederst på alle kategorisidene og under alle produktene våre. Dette synes mange av oss som har butikk på Epla svært lite om. Det diskuteres heftig i forumet, og vi vil med dette sette igang en protestaksjon.
Vi har ikke blitt spurt, vi liker ikke reklame for andre butikker og produkter under våre produkter, og vi mener at det for kundene kan virke som dette er noe vi selv står bak - og får inntekter av (noe vi ikke får).
Vi er mange som førstkommende fredag kveld (17. februar) vil sette butikkene våre inaktive til og med søndag 19. februar. Dette gjøres ved å ta vekk krysset for "Publisert", under "Administrer butikk", og så lagre.
Hvis vi er mange nok som setter butikkene våre inaktive for en liten periode, vil dette være et tydelig signal til Epla og Aller-konsernet. Vi viser at vi motsetter oss at Epla skal forsøples av reklame, og at vi ikke finner oss i det uten å gjøre noe. Vi håper at du vil bli med.
Mvh Butikknavn/Navn
Det synes jeg var flott skrevet!
Fin mail o)
jeg har allerede bestemt meg, og setter butikken min inaktiv akkurat nå i denne stund. Jeg nekter å reklamere for allverdens greier uten å ha blitt spurt om det. Jeg har ikke fått svar på min mail til Epla, derfor går jeg i svart intil videre. Om det blir permanent eller ikke, gjenstår å se. Ha det bra alle sammen, håper Epla-adm. tar lærdom av det vi har sagt i denne tråden i dag. Vigdis.
Jeg stemmer for at vi sjekker med Epla og får bekreftet om dette er noe som er fast bestemt og avgjort... Tok på meg mitt eget oppdrag og sendte en kort mail.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.