... klarer ikke å dy meg for denne:
Reklame? SO what? HELT ok.
Dersom det fikser økonomien til Epla og de ikke vil innføre publiseringsavgift fra oss med butikker her, og det er for få salg til å dekke to lønninger, skatter og avgifter, datakonsulenter, kontor og servere, domener, programvare ... osv. for å drifte Epla og skaffe overskudd til eierne deres...
JA til tekstreklamer!!
Veldig enkelt forklart: Epla får noen øre eller ei krone og to pr klikk. Svært få VIL normalt trykke på disse reklamene. Men de er verdt mellom noen øre og 15 kr stykket for dem som betaler for dem alt etter som hvor treffsikkert søkeordet er.
Så sett igang folkens: Trykk på reklamene og la Epla tjene penger pr KLIKK! De som driver Epla selv har ikke lov å trykke på egne reklamer på egne sider.. men VI har!
Juhuuu... klikk i vei! Annonsørene betaler!
Jeg finansierer domener for to nettsider selv med noen innlagte google-reklamer ....
(Innrømmer at etter en tid med null salg hos de vi trykker på, så vil de trekke de søkeordene, men det kommer stadig nye villige annonsører)
(Men nå ser jeg ikke en eneste reklame her, ellers skulle jeg klikket i ti minutter...)