La Redoute å selskapskjoler på QXL også, det blir så feil. Å i mellom profilering av butikker å lsiten..
La Redoute å selskapskjoler på QXL også, det blir så feil. Å i mellom profilering av butikker å lsiten..
Jeg er aller mest opprørt over at vi ikke ble informert om denne reklamen før vi hadde fått den prakket på oss!
Jeg forstår ikke helt det Torunn skriver. Jeg siterer: Epla kommer aldri til å bli en "pengemaskin", iallefall ikke i aller-sammenheng, men det er nettopp derfor det også er viktig for oss å kunne stå på egne ben. Vi kan ikke forvente å få ubegrenset med penger fra selskapet, uten å gi noe tilbake. Derfor er det flott om vi klarer å gjennomføre den daglige driften og utvikle Epla på egenhånd. De solgte Epla til Aller, og da regner jeg med at Torunn og Siw er ansatt hos Aller for å drive Epla. Hvorfor skriver hun dette jeg siterer. Hun snakker om å stå på egne ben, og om å utvikle Epla på egenhånd. Men Epla er jo i Allers hender. Jeg forsto ikke dette jeg......
Enig Silje :)Og jeg regner med at de anatte i epla.no mottar fast lønn også. Og at Aller ikke hadde kjøpt epla hvis de trodde de ville tape penger. Og at reklamen heller ikke kom på sidene her uten at de trodde noen ville klikke på de linkene og så få inn penger osv....
Siterer Torunn: "Vi hadde diskutert langt og lenge og vært inne på mange forskjellige løsninger før vi falt for denne"
Hvis dette har vært diskutert lenge, hvorfor ikke sende ut ett infobrev i tenkeprosessen? Videre sier hun: "og ber dere stole på oss når vi sier at det virkelig er for det beste."
Det er ikke i mitt beste at det reklameres for gullsmedprodukter til latterlig billige priser når jeg håndlager sølvsmykker.
Hvis det er snakk om så store endringer her på epla at man må gå til ett så drastisk steg er det kanskje også noe vi bør vite om? Hva er det som ligger i planene fremover som krevet store mengder penger?
Jeg er også helt enige i at de burde hørt med oss om hva vi synes, for det de gjore med reklame på hvert produkt er å gå langt over streken.
Jeg syned hele greia er helt latterlig.....
Hvis jeg må velge mellom å
eller
...så kan jeg med én gang si at jeg velger å heller ikke utvikle epla videre ;-) Tenk om noen akkurat er i ferd med å trykke kjøp hos meg når de ser at ellos har 40% salg, og forsvinner dit istede?
Hvis epla trenger mer penger foreslår jeg at dere heller hanker inn den femmern på forhånd, slik at vi som bruker epla betaler for de tjenestene vi bruker. Så får vi ryddet unna de billige varene dere ikke tjener noen prosenter på med det samme. "epla er for alle" sier dere hele tida, men jeg visste ikke at alle også inkluderer store fabrikker.
Slike annonser plasseres ut ifra sammenheng. Smykker får smykkeannonser, klær får klær osv. Direkte konkurranse, og veldig trist. Ser det på nettavisene hele tida. En eller annen ulykke med et cruise skip, også er det svææær reklame for Stenaline vedsidenav.
Jeg leser både eplabloggen, eposter, nyhetsbrev, forelskelser og forumet, og er overrasket om at dette ikke ble nevnt. Da kunne nok brodden blitt tatt av, om vi fikk det forklart hvordan og ikke minst hvorfor disse annonsene var "det beste"...
_Jeg kommer forresten ikke til å sende ut noen mail til alle som begynner på B! Jeg er imot reklamene, men driver ikke og organiserer noe forhastet streik her ;-) _
Streiken er avblåst Ingrid ;o)) Ingen reklame under produktene og jeg har vært inne det og nytt synet ;o)))
Oj, oj, oi.... her er man borte fra forumet og Epla en skarve dag og så skjer alt dette....
Kom igjen: Det er mildt sagt sjokkerende at vi ikke får noen informasjon overhodet om disse tingene på forhånd... Jeg er ihvertfall 10% sjokkert over reklamen og 90% sjokkert over å bli overkjørt på denne måten.... og forklaringen som kommer i etterkant er tynn...
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.