Godt skrevet Liv-Helen tommel opp, for Modrn også.
Godt skrevet Liv-Helen tommel opp, for Modrn også.
Flott innlegg Liv Helen. Skriver under på det jeg også.
Torunn, det er ingen tvil om at dere gjør en kjempejobb med å drive Epla og vi er sikkert ikke flinke nok til å vise hvor takknemlige vi er for den jobben dere gjør.
Jeg tror at når det oppstår problemer er det ofte fordi vi føler vi får for lite informasjon. Vi fikk jo helt sjokk da det plutselig kom reklame i butikkene våre. Jeg tror vi hadde reagert litt annerledes hvis vi hadde fått beskjed på forhånd og kanskje hadde fått en forklaring på hvorfor dere valgte denne løsningen. Det er ikke sikkert vi hadde vært enige, men ting hadde ikke gått "helt av skaftet".
Det kan være ganske heftige diskusjoner her på forumet, men at de er ensidige og bare handler om den enkeltes behov og ønsker er jeg ikke enig i. Jeg har lært mye av trådene her og jeg synes vi er flinke til å støtte hverandre. Dessuten tror jeg noen av diskusjonene kunne vært unngått om Epla adm hadde kommet på banen med tydelig info om f.eks. regelverk rundt relansering, inaktive produkter osv.
Jeg synes det hadde vært helt supert om vi kunne fått informasjon gjennom mail. Jeg skjønner ikke at folk ikke leser mailen sin. Alle som har butikk på Epla gjør vel det?
Hvis det kommer reklame på Epla, så stenger jeg butikken på dagen. Jeg var stolt og glad over å ha en reklamefri butikk på en så flott plattform. Jeg synes ikke vi skal være uavkortet takknemlig for adm sin jobb her vi betaler jo for oss! Epla må ikke glemme at uten oss INGEN Epla. Og jeg vet at svært mange her jobber mye gratis for Epla: Annonserer på FB, Twitter, hjemmesider, venner ol Bruker tid på å skrive annonser og ta bilder, for ikke å glemme all tiden vi bruker på å lage produktene og videreutvikle nye ideer. TImelønnen ligger vel på en 10 øring for de fleste her. Nei, denne forklaringen var for tynn. Hvis Epla trenger penger, får de gå andre veier enn forsøpling av nettstedet.
Hei Torunn og Siw.
Epla er et kjempekonsept. Dere har gjort en fantastisk jobb med å utvikle Epla og gjøre nettstedet til det det er i dag. Jeg har stor tiltro til at dere vurderer alt dere gjør for at det skal passe inn i helheten på Epla. Noe som også må bety å sørge for at dere ikke går med underskudd. Selv om Epla er et spesielt nettsted, er det ikke en ideell organisasjon, men en bedrift som må lønne seg.
Personlig er jeg lite glad i reklame og synes ikke det støtter opp under merkevaren Epla.
Jeg er glad for å slippe tilfeldige (eller ikke tilfeldige?) annonser inne i min butikk og under mine produkter.
Kan en produktlanseringsavgift være en løsning for å heve inntektene?
(Jeg regner med at innføringen av en slik avgift også vil føre til kritikk. Det er kanskje ikke til å unngå?)
Skriver under på det Rannveig skriver her, og Liv Helen. Hvis noen ikke åpner mail er det deres problem, da har iallefall Epla sendt info. Jeg synes også det er en positiv tone i forumet, og det er der jeg har fått masse info og tips. Og jeg synes også det er riktig hvis vi kan lufte frustrasjon der, det er jo fordi vi engasjerte oss.
Og Eplabloggen hadde vel også vært et naturlig sted å legge ut info.
I denne tråden er det faktsik ikke en eneste person med butikk som synes denne reklamen er ok, det sier litt. Hadde vert spenende egentlig å vite hva kundene synes. De fleste av oss her inne er vel kunder selv også..
Ønsker alle en fin fedag og en god helg :)
fredag hehe
Hm, Jeg hadde ikke sett et eneste stykke reklame... i de siste... Jeg sikkert gikk glip av noe...
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.