Og der dukket det opp reklame nederst på hvert produkt i butikken.... Håper ikke det tar vekk fokuset på varen... :o)
Og der dukket det opp reklame nederst på hvert produkt i butikken.... Håper ikke det tar vekk fokuset på varen... :o)
.. at de holder seg små og uten store bannere mener jeg....
Jepp, ser dat har kommet reklame ja, er det noe vi tjener penger på det da???
Whaaaaaat :-( Dette likte jeg veldig dårlig.
....og på Eplas foride. Dette likte jeg dårlig. Jeg kan ikke fordra snikreklame!
Veldig kjekt å ha reklame for gullsmedbutikk under mine sølvting for eks.....
WHAT!!!! Hvorfor skal jeg ha reklame under på MINE produkter fra andre produsenter??? Dette er vel ikke lov??? Dette håper jeg Epla fjerner øyeblikkelig! Frekkhet uten å spørre oss først!!
Nei... UFF :-( Jeg hater reklame. Det må sikkert til for å tjene penger... Håper det blir mulig å slippe på en eller annen måte, om det så vil koste mer å ha butikk! Jeg er redd mange kunder vil tro at det er meg som har lagt reklame der, basert på at mange allerede er forvirret over hele Epla-konseptet.
Jeg så det hadde kommet på forsiden, men på hvert produkt også?! Synes veldig lite om det, særlig siden det ikke er reklamer som nødvendigvis passer. Reklame for Ellos' masseproduserte klær her hvor vi selger håndlagde ting - nei takk.
Har sendt Epla en e-post. Dette går bare ikke an!
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.