Forøvrig synes jeg faktisk Kreativbua har et utmerket forslag. Legge butikkene inaktive for en periode. Det ville nok merkes ja.
Forøvrig synes jeg faktisk Kreativbua har et utmerket forslag. Legge butikkene inaktive for en periode. Det ville nok merkes ja.
Jeg nekter å ha reklame under mine produkter! Hva Epla gjør på Eplas forside er opp til dem, men jeg likte ikke reklamen som kom der heller. Den forstyrret mitt øye. Jeg har allergi mot slik reklame! Masseproduserte, billige klær, her på Epla hvor man får sikkelig håndlagde klær passer jo ikke sammen i det hele tatt!
Hahahaha Silje! Har du sett reklamen under det aller første produktet i Papirsymfoni-butikken din? Hysterisk
Ah sorry Silje - den forsvant. Det var reklame for en eller annen "Russian Marriage Site"...
hmm...QXL.no nettauksjon skriiiik Jeg VIL ikke ha snikreklame! Ja, jeg foreslår en storstreik på Epla!
Når det står med uthevet blå skrift -40% på utvalgt vare.... under står det ellos.no Men jeg liker IKKE at mine kunder kan ble ledet til å tro at hvis de kjøper mer en en vare får de -40% :((( LIKER IKKE
Smiler til Mirjam, her skifter reklamen fortere enn vi klarer å tenke ;) Har faktisk lyst til å grine jeg. Jeg som var så lykkelig i dag, men det snudde fort gitt :( Synes dette er HELT tragisk, og kan ikke forstå hvorfor vi ikke er blitt "advart" på forhånd......
Ja til streik. I tillegg ser jeg meg tvunget til å beklage overfor mine kunder. Får skrive en godt synlig info-del angående dette (bakholdsangrepet) både i butikken, på butikkens facebookside og på Twitter, slik at kundene forstår at dette ikke er mitt valg.
Jeg ser ingen slik reklame på etsy...
jeg kommer ikke til å godta dette. Min butikk går i svart hvis reklamen er der i morgen. Da takker jeg for meg.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.