Vi kan nok ikke nekte å få reklame, nei. Men det er klart at det frister litt mindre å ha butikk her hvis det skal være reklame for andre butikker på alle sidene..
Vi kan nok ikke nekte å få reklame, nei. Men det er klart at det frister litt mindre å ha butikk her hvis det skal være reklame for andre butikker på alle sidene..
Tar det som en selvfølge at det heretter blir fullstendig gratis å ha butikk på Epla, ikke sant..?
Dette likte ikkje eg heller!
Vi kan jo streike og legge butikkene innaktive 1 dag for eks. 4000 butikker innaktive.... og ingen reklameinntekter... fy meg... men jeg ble så trist og lei da jeg oppdaget dette uten å ha hørt et pip om det på forhånd. Det snek seg bare inn.... på gummisåler...
Hmm, kan bare se reklame på Eplas forside jeg, ikke i butikkene...
Det kommer, bare vent... Tok litt lenger med meg også.
Dette synes jeg godt det kunne vært informert om i god tid. Seriøst! Ikke mye respekt, tydeligvis ...
Forsøpling er helt korrekt, Laila.
Hvis vi hadde fått med alle butikkene på forslaget ditt, Kreativbua, så hadde det jo vært flott - og kanskje effektivt. Men om 20 personer setter butikken sin inaktiv, utgjør vel ikke dét store forskjellen...
Men ok, hvis du kontakter alle butikkene på A, jeg tar de på B osv., så skal du se vi klarer å sette igang en slags streik! :)
Oi, ja nå ser jeg det. Dette er IKKE greit. Torild, enig med deg, vi kunne godt blitt informert/spurt på forhånd!
Jeg har sendt mail til Siw. Synes faktisk dette er å gå langt over streken. Plassere reklame i butikkene sånn helt uten samtykke. Nei, det går bare ikke an.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.