Siw og Torunn: Dere gjør helt klart en kjempejobb, og får også stadig vekk velfortjent ros og skryt for det dere gjør og har gjort med dette flotte nettstedet! Dette med reklamen stakk nok dypere for oss selgere enn dere trodde (og ja, informasjon på forhånd hadde nok tatt litt brodden av det, at mange ikke leser mailen sin er ærlig talt deres eget problem), og jeg håper virkelig det går an å finne alternative løsinger. Det er dyrt å drive butikk i Norge, og forløpig har vi nytt ren luksus her på Epla med gratis butikkplass og små avgifter kun ved salg. Hva med en ny type konto? À la "Epla ad-free", med månedlig avgift for å slippe reklame? Så kan man i det minste velge om man vil betale eller ha reklame på siden sin (jeg vet hva jeg ville valgt!). Og som dere ser av tråden ang. relansering, så er det mange som er for å betale den femmern på forskudd. Skulle bare mangle at vi betaler for en tjeneste vi bruker, ikke bare når vi selv tjener på det!
Det er selvfølgelig til syvende og sist dere som bestemmer, og vi skjønner nok alle at det ikke går an å stemme over hver minste lille endring, men det er trist hvis mange flotte og fremgangsrike butikker skulle forsvinne på grunn av dette.
Håper virkelig floken løser seg, jeg har i alle fall veldig lyst til å fortsette å ha (reklamefri) butikk her på Epla!:)
Ønsker alle en god helg!