Jeg synes også det er et stort problem med useriøse selgere som spammer Epla med flere titalls relanseringer hver eneste dag.
Det hadde vært fint å få et svar fra Epla på hvorvidt denne praksisen er ok. Er det fritt frem for alle å republisere så mange produkter vi orker hver eneste dag, eller skal vi rapportere selgere som holder på på denne måten?
Reglene bør være like for alle.
Det er vel en uskreven regel at man kan relansere et produkt i ny og ne dersom man har tatt nye bilder/har en ny vri på presentasjonen og produktet har ligget usolgt i flere måneder. Det synes jeg fortsatt bør være tillatt, og jeg håper vi kan ha en slik praksis uten at det medfører ekstra gebyrer.
Det er veldig synd at noen få selgere skal få lov til å ødelegge for det store flertallet og kanskje fremtvinge nye gebyrer etc.
Helt konkret synes jeg Epla bør rette en sterk anmodning til selgerne om å vente minst 3 mnd (gjerne et halvt år) med å relansere solgte produkter, og gi advarsel til de selgerne som bryter reglene. Disse er ikke vanskelig å få øye på, som det fremgår av denne tråden.