Tror heller du blir fryktelig populær, jeg, Simone :) Som du ser er vi mange som er veldig lei den massive veggen av relanseringer som møter oss hver gang vi er inne på sist innlagte.
Dette har vært oppe utallige ganger, men så lenge det ikke finnes noen regler, er det bare å kjøre på. Det finnes butikker som stadig sletter 20-60 produkter, for så daglig å pøse inn igjen "en passende mengde". Det er visstnok om å gjøre å være synlig på (så godt som) hver eneste side av sist innlagte.
Én ting er at det (for oss som stadig er inne og kikker) er veeeldig kjedelig å se det samme om og om og om igjen. En annen ting er at det rett og slett er respektløst overfor andre som vil vise fram de nyeste produktene sine. De som legger ut et par nye ting, havner fort på side 5 fordi enkelte bare må relansere 10-15 ting hver eneste dag (og andre hver eneste uke).
Jeg maila også Epla-Siw for ei stund sia. Foreløbig er det bare å pøse på, men jeg fikk til svar at det med tid og stunder kan komme regler for hvor ofte ting kan relanseres. La oss håpe det.
Jeg tror alle er enige om at relansering en gang i blant er helt legitimt. Det er daglig og ukentlig sletting og relansering av de samme produktene som er en uting. Personlig opplever jeg det som spamming.
Det hadde vært fint med en "skjul denne butikken"-knapp som på FB, gitt! :)