Kristin: beklager, jeg har nok lest litt for mye og blandet sammen diverse innlegg :) Var ikke mening og legge på deg ord du aldri har skrevet :)
Kristin: beklager, jeg har nok lest litt for mye og blandet sammen diverse innlegg :) Var ikke mening og legge på deg ord du aldri har skrevet :)
No har eg lest gjennom heile tråden her og har ikkje så mykje å tilføye anna enn at eg sluttar mg til dei som ønsker seg ei lanseringsavgift. Eg må innrømme at eg sjelden eller aldri er inne og ser på "siste innlagte" lenger, og får med meg lite av det som er nytt. Eg er tydelegvis ikkje åleine om det, og eg har hørt det samme frå venner og kjente som er her som kjøparar. Ei lanseringsavgift vil nok kunne bidra til litt meir bevisstheit om kva som blir lagt ut.
Det går jo ut over kredibiliteten til butikker også, når det poengteres heftig i butikkteksten at de kun selger unika - og så ligger det opptil sju identiske varer der inne pga relansering?!? Kan umulig være bra for "bisnissen"...
Hehe Laila, jeg har reagert på det samme. "one of a kind!!!!!!!" også ligger det to helt like vedsidenav hverandre.
En liten tanke: siden Epladamenes "lønn" fra oss er 5kr og 5% av salgssummen. så er det egentlig ikke så ille at den femkroningen blir betalt når produktet legges ut istede for etter at det er solgt... Forskjellen blir egentlig mest om man har tro på om produktet kommer til å selge eller ikke.
Og så slår det meg med slegge i bakhodet i det jeg leser hva jeg har skrevet at hva hvis man selger varen på messe eller lignenede, da vil man jo tape de 5kr når man fjerner varen her på Epla...nei huff, det skal ikke være lett å komme med gode løsninger:(
Ja til lanseringsavgift! Jeg åpnet nettopp ny eplabutikk. Tidligere hadde jeg en butikk sammen med en venninne (ingvildogguro). I den forbindelse flyttet/relanserte jeg noen produkter. 5 tror jeg det var. Jeg har lest gjennom hele tråden og funnet ut at dette ikke bare dreier seg om relansering, men også om det å legge ut mange produkter på en gang. Her føler jeg meg litt truffet. Når jeg åpnet butikken la jeg ut ganske mange produkter iløpet av få dager. Jeg har vel aldri lagt ut så mange produkter på en gang før, men det hender jeg legger ut 3-7 produkter i slengen. Tankegang; det er godt med hva som er gjort. Men. Jeg vil nødig være til irritasjon her inne. Så. Hvor går "irritasjonsgrensen"? :)
Konstanse - de fleste synes vel det er forskjell på å legge ut mange produkter når det er en ny butikk, og når det er en eksisterende, så jeg tror ikke du skal bekymre deg.
Jeg synes ikke man skal trenge å være redd for å legge ut mange nye produkter på en gang, og om det blir en bieffekt av denne diskusjonen så er det veldig uheldig. Man skal ikke straffes for å være effektiv og arbeidsom!
... jeg skulle forresten ønske jeg var minst én av delene! ;)
Når jeg selv har tatt masse nye produktbilder og har masse klær klart til å legges ut i butikken, har jeg så klart lyst til å legge ut alt på en gang. Så det ender ofte opp med at jeg legger ut kanskej 3-7 plagg første dagen, så kommer de sporadisk ca 3 stk av gangen i løpet av de neste ukene. Likevel føler jeg ikke at denne tråden gjelder meg :)
Litt av grunnen til at jeg ikke legger ut alt på en gang er jo fordi jeg håper at hvis jeg gjør det over flere dager, så forsvinner jeg ikke så fort i mengden. Men klart hvis det ikke er så magne lenge som ser gjennom sist innlagt...
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.