SUKK SUKK se under nye produkter i dag. Mye relansering (spamming ) og noen har mange kopier av samme produkt i sin butikk, dvs de blir ikke fjernet heller. SUKK :)
SUKK SUKK se under nye produkter i dag. Mye relansering (spamming ) og noen har mange kopier av samme produkt i sin butikk, dvs de blir ikke fjernet heller. SUKK :)
Ja, jeg ser...Dobbelt og trippelsukk!
Ja, det er visst den nye trenden innen relansering. Man relanserer og relanserer uten å fjerne den opprinnelige varen. Jeg har registrert butikker med opptil 7 kopier av samme produkt. Nå kan det jo tenkes at noen har 7 like produkter til salgs og da er det jo helt greit, men ofte er det ikke slik. Jeg tok kontakt med en butikk for å høre om hun virkelig hadde så mange eksemplarer av den aktuelle varen å selge meg. Svaret var at hun dessverre bare hadde ett eksemplar. Hun pleide å gjøre det på denne måten og så på det som usannsynlig at noen kom til å kjøpe mer enn et eksemplar om gangen likevel...
Jeg får lyst til å kjøpe alle sju og sette meg ned og vente pent på pakken jeg.
Genial ide, Ingrid!
Jeg syns det er så mye relansering & ræl på Mote nå at 5 kroner for å legge ut annonse er et velkomment tiltak for å luke ut juggel. 5 kroner er mye om man har et produkt til 20, men er Epla egentlig tjent med å ha mange produkter til 20 kroner?
Har faktisk vurdert å kjøpe et produkt, men latt være etter å ha sett det bli relansert to og tre ganger.
Jeg syntes at mangfoldet bør forbli, og man skaper ikke noe mer samarbeidsvilje med å kalle andres produkter for "ræl", uansett hvor irriterte man er :)
Men, som akasol sier kan det kanskje være en ide at man har x antall gratis produktinnleggelser, slik at det er lett og begynne her inne, også betaler man for resterende.,. Eller at man kan legge inn maks x antall produkter hver dag...
Syntes det er synd at adm. Er så fraværende på forumet (sier i allefall lite), både for å holde litt styr på debattene og for å plukke opp ideer... Også lurer jeg på om det har noe for seg og trykke på den derre "rapporter butikk"-knappen...
Det lurer jeg også på, denne rapporter butikk-knappen.... er det noen som har gjort det, og fått tilbakemelding?
Jeg har bare gjort det en gang (en butikk som hadde lagt masse varer i feil kategori) og fikk ikke verken tilbakemelding eller kunne se at produktene var blitt lagt i riktig kategori etterpå..
Noen med erfaring å dele?
Og for å holde meg til topic, jeg relanserer annenhver, tredjehver måned, og tar alltid vekk det første innlegget, og når jeg legger ut varer, legger jeg ut tre-fire av gangen, én i timen ca. De som slenger ut 20 varer etterhverandre har jo ikke forstått at ikke bare lager de en kjedelig side, men de selv er jo bedre tjent med å få tingene sine spredd utover hele dagen, så uansett når det er noen som logger seg inn, se de ett av deres fine ting?
Men, det er mange aspekter og finesser ved nettsalg det tar litt tid å lære :-)
Emilie: Jeg snakket om produktene på Mote. Jeg ville aldri kalle produkter som noen har laget selv (under Håndlaget) for ræl.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.