Jeanette,Christine og Pringeling.Takk for svar og fine tilbakemeldinger. :) Tror jeg må sette meg ned og regulere prisene litt en av de første dagene.;)
Jeanette,Christine og Pringeling.Takk for svar og fine tilbakemeldinger. :) Tror jeg må sette meg ned og regulere prisene litt en av de første dagene.;)
Det er kjedelig når noen "gir bort sine ting". Når ikke vi verdsetter det vi gjør, hvem gjør vel det da? At vi har ulike priser må vi akseptere, men når noen ligger 50 -60% under andre i pris for tilsvarend produkt, kan man lure.
kremt, prøver igjen
Og med den linken kan vi konkludere: Bedre kan det ikke sies!
Ekstremt enig i det. Jeg gjør ikke ting billig for folk jeg kjenner. Enten er det gratis, eller normal pris. ALt i mellom blir bare tull.
Eller, nå som jeg jobber i sølv og gull blir det gjerne for materialpris, men da er jo selve arbeidet gratis.
Hei jeg har tenkt til å kanskje start en butikk her , for å selge ting jeg strikker som luer, baby luer og gryte kluter. Jeg tenkt å legge pris på lue 150 kr på voksen Luer og barne luer Også tenkt jeg pris på gryte klut 100 kr er det for lavt ?
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.