Nå må en ikke begynne å klage på at ikke det hjalp å legge til gebyr for hvert produkt en legger ut. Jeg synes det er lite gjentakelser i forhold til det som var. Jeg synes 2,50 er mer enn nok for å lansere ett produkt!!
Jeg tror jeg bare har solgt til folk som ikke har butikk på Epla selv, jeg reklamerer så godt jeg kan om Epla når jeg er på messer osv. Har også visitt-kort med Epla butikken min på.
Mange synes det er dyre produkter her, men sånn er det med kvalitetshåndarbeid, det er ikke klær fra butikk-kjeder vi selger. Og vi skal ikke selge våre produkter til butikk-kjede priser heller. Dette er håndarbeid, og ikke laget av maskiner. Vi lager unike ting som det ikke finnes 1000-vis av samme eksemlar.
Men det er synd at enkelte her inne ikke tar mer for tingene de lager. Jeg å begynte for lavt, men har økt prisene etter hvert, dette pga jeg ikke var sikker på hva jeg kunne ta for tingene mine, og måtte føle meg frem. Hvis folk er intressert i ett unikt produkt kjøper de det om det koster 150,- eller 300,-, så derfor må en ha is i magen. Jeg selger i rykk å napp. Mellom 10-20 salg i mnd å er fornøyd med det. Nå begynner sommer-messene og det er lettere å vise frem tingene sine:-)
Ha en flott sommer alle sammen:-)