Me like, Torild!!! Signerer alt!
Me like, Torild!!! Signerer alt!
Skjønner tegninga Ingrid.Får vel sette opp prisene etterhvert jeg legger ut ting fra nå av.
Torild : Jeg synes det er helt merkelig at det er snakk om tusenvis av butikker her inne å så er vi så få som er inne på forumet. Mulig det har noe med at forumet er helt åpent å gjøre? Det har vi jo også tatt opp før..Å fått avslag på lukket del for oss selgere.
3633 visninger på tråden akkurat nå. Det MÅ da være enormt mange som er innom men ikke kommenterer?
Akkurat dette med forum så tror jeg det er flere som leser enn skriver, mange som tenker som så at de er enig eller uenig, men som foretrekker å holde sine kommentarer for seg selv så lenge de ikke har noe nytt å legge til. Andre (som meg til tider, hehe) liker å skrive, om det bare er for å ønske god helg eller god sommer:) Når det kommer til prising så er jeg enig at det er det vanskeligste som skal gjøres. Før jeg åpnet min lille butikk her inne strikket og heklet jeg til familie og venner i gaver eller avtaler hvor de kjøpte inn garnet. Så jeg tar gjerne imot tilbakemeldinger på om priser er for høye eller for lave:)
Jeg har en bitteliten epla-butikk, og min eneste motivasjon er gleden ved å produsere. Ønsker likevel å opptre seriøst, og vil på ingen måte spolere for andre epla-butikker - ingen reell fare, siden jeg foreløpig ikke har solgt en eneste ting... Likevel - jeg synes det er vanskelig å vurdere hva som er "riktig" pris på mine ting. Å sjekke priser på lignende epla-produkter er forvirrende, siden det så sprikende! Hva mener dere om mine priser?
Jeg synes det du lager er helt herlig! Men prisene er for lave.
Helt enig - prisene i MonkeyBusiness kan økes masse :-)Kjempefine produkter.
Til dere som ønsker flere inn på forumet: Det er ikke alle som er like flinke til å ordlegge seg på den "riktige" måten i et slikt forum.
Jeg egner meg bedre som "leser" og "følger" enn som debattant, men vil gjerne være enig når noen sier (skriver) noe jeg er enig i.
Det kunne vært en "liker"-knapp på hvert innlegg som sånne som meg kunne brukt :-)
MariaRe, jeg forstår deg veldig godt.Husker tilbake til da jeg begynte å lese på forumet - "Heftige" debatter om orddelingsfeil (og slik jeg oppfattet det)hvordan det ville påvirke seriøsiteten til Epla-butikkene sett utenfra.
Det hele virket skremmende.Jeg tenkte at her kan ikke jeg delta med min blanding av bokmål og nynorsk.Men så kom en "debatt" om noe som engasjerte meg,og jeg kastet meg ut i det :)
Nå er jeg ikke "skremt" lenger.Man får tenke at det er mangfoldet i meningene som er det viktigste :)
Ønsker deg velkommen ! Håper du blir med videre :)
Jeg er på siden av trådtema igjen, men støtter def. oppfordringen til å få flere med i trådene. Selv er jeg vant til å formulere meg muntlig, og skriver som en "kråke". Slår om meg med komma og tankestreker, men håper på tilgivelse for eventuelle gramatiske feil. Det er jo meningene våre og dialogen som er viktig. Når vi har et så flott forum er det dumt å ikke benytte det. Jeg har i hvert fall hatt stor nytte av tips, innspill og tilbakemeldinger jeg har fått direkte eller lest i tråder her.... om et ord er delt feil, eller ikke er uinteressant, så lenge en klarer å formidle en mening.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.