Jeg syntes også det er bra med heftige diskusjoner - selv om jeg er av dem som har påpekt (og mener) at det blir litt i heftigste laget etterhvert.
Og en ting er veldig positivt her: når man spør om tilbakemelding på butikk/pris/produkt eller hva det måtte være, så får man både det positive og det negative. Og folk er veldig flink å komme med konstruktiv og hjelpende kritikk!
Jeg tenker at når folk legger ut (i allefall om jeg gjøre det) tråder med ønske om tilbakemelding på noe, så ønsker man (igjen, jeg i allefall) gjerne å forbedre det man spør om råd for...
Og prisdiskusjonen er jo et evig tema, men jeg tror ikke argumenter som "man ødelegger for andre" helt når frem. Derimot syntes jeg det er veldig bra at det blir dratt frem at produktene faktisk er MYE MERE VERDT en garnprisen, og å prøve å hjelpe hverandre med selvtilitten for å forstå det at man faktisk kan (og bør) ta en høyere pris og man vil fremdeles selge like mye, om ikke mer...
Spesielt når jeg var helt ny på epla og hadde åpnet butikk var det veldig moro å få et salg, selv om det var alt for lavt priset. Bare det at noen faktisk giddet å betale i det hele tatt for det jeg laget var et skikkelig boost. Jeg var ikke aktiv på forumet da, men skulle ønske jeg var det, slik at jeg hadde spurt om tilbakemelding og satt opp prisen på produktene mine.
Når jeg nå åpner igjen, blir jeg garantert og mase "høl i høuet" på dere! "Hvordan ser produktbildene mine ut?", "hvordan er butikkbeskrivelsen?", "hvordan ser bloggen min ut?", "hvordan er prisene mine?" også videre og så videre. Gled dere, dere skal få noen spørsmål og svare på :P
Beklager at innlegget ble langt, usammenhengende og litt på siden av hva tråden egentlig handler om, men jeg håper dere skjønner hvor jeg vil. Og klokka er tross alt natt til lørdag :P