av
Ingrid
for 12 år, 8 måneder siden
Heisann :)
Jeg har så langt valgt å følge med på debatten fra sidelinjen ,men føler trangen til å ytre meg presse på :) Alle mine argumenter er på en eller annen måte allerede uttalt , men jeg ønsker å formidle at jeg så gjerne vil at epla skal være en plass for alle som ønsker å vise fram tingene de har laget ! Jeg synes vi må være rause nok til å både forstå og respektere at det finnes mange " hobbykunstnere " har inne som faktisk er stolte av det som her blir omtalt som " billig skvip " og at det faktisk er mange kunder som ønsker disse varene ! Jeg er en av de som synes lucite-eller plastblomster er supersøte og jeg har handlet de her inne også :) Noen liker å lime øresticks,mansjettknapper eller ringer på plastblomster,noen liker heller å lime disse tingene på muttere fra jernvarehandelen , noe som også er veldig bra !.Det viktigste er vel i bunn og grunn å ha et mangfold slik at kundene har mye å velge mellom ? Selv limer jeg også ! Det billige skvipet fra Asia :) Jeg bruker maaaassse tid på å lete etter deler jeg synes kan passe inn i min butikk og som kan være en god match til de tingene jeg bruker maaassse tid på å lage for hånd. Her på epla kan alle som vil åpne butikk og det er en fin ting ! Tenk på alle de som får høynet livskvaliteten sin ved å skape noe ; om det så er " enkelt " eller avansert ! Epla er så lant åpent for alle og det må vi alle leve med ! Jeg synes heller ikke vi skal undervurdere kundene våre ! De velger fritt om de ønsker å handle plastblomster pålimt en ørestick eller håndvalsede øreringer med vakre perler ! Valget er kundens ! Jeg har tro på at kundene våre selv klarer å vurdere kvaliteten på varen de kjøper ! Kundene våre er jo en gruppe mennesker med forskjellige behov,smak og ønsker og det er de vi skal tilfredstille.Vi driver jo butikk og vil selge,alle og enhver ?
Dette er på sidelingen av hva diskusjonen i utgangspunktet handler om,men i og med at det er nevnt og at det røret meg såpass kraftig,ønsket jeg å formidle og forsvare alle de som liker veldig godt å finne vakre ting å "lime sammen ".
vennlig hilsen meg som er så glad for å ha funnet et sted som jeg såå enkelt kan drive min egen butikk,takket være driftige,dyktige,idealistiske epladamer :)Og hvor jeg har truffet så mange hyggelige og dyktige kollegaer !