Marianne: Det er selvfølgelig lov å ytre meninger og det er bare på den måten at ting kan bli bedre. Å ikke være enig om alt er det også lov. Jeg er ikke fornøyd med reklamen i butikkene heller, men jeg velger alltid å ha god tro og tviler på at en "strengere" tone kan faktisk være et hjelpemiddel.Derfor sier jeg at det kan kanskje være verdt å prøve? Jeg respekterer alle selgere og alle meninger uansett om jeg er enig eller ikke. :)
Willy: Jeg beklager hvis jeg har fornærmet deg på hvilken som helst måte med det som jeg skrev - det var ikke meningen - men jeg er faktisk uenig med deg og må få lov til å være det. Som jeg ser på ting, er Epla et marked og å ha en eplabutikk er for meg ikke synonym til markedsføring. Hvis man åpner en kafe feks må man likevel reklamere og markedsføre seg selv i tillegg for å få den på gang og holde den gående. Har man god kvalitet og service, da har man fornøyde kunder som reklamerer videre. Jeg mener at eplabutikken er fortsatt en butikk som må markedføres av selve eieren. Man får selvfølgelig mange fordeler siden Epla markedsfører seg selv men det å bli litt mer kjent i eplaverden og å øke salget er noe som er avhengig av personlig innsats både innenfor og utenfor epla.
Marianne: Som jeg skrev tidligere, jeg velger å ha god tro og er villig å prøve forslaget først før jeg kommer med min kritikk. Vi sitter her og spekulerer hvordan disse endringene skal påvirke oss selgerne og epla selv, men jeg tror at uansett hva vi tenker, så kan vi ikke vite på forhånd hvordan dette skal gå. Jeg skriver ikke for å skryte av epla eller epladamene. Jeg bare sier at jeg har hatt god erfaring og vært fornøyd med tjenesten som jeg kjøper av epla og service opp til nå. Det er akkurat derfor at jeg vil prøve først, før jeg begynner å "dømme" folk og forslaget selv. Blir jeg ikke fornøyd, så bør jeg vel finne en annen løsning.