Therese, jeg tenkte å svare på det forrige innlegget ditt, men her raser jo innleggene av gårde i vill fart, så jeg rekker ikke henge helt med :-)
Jeg er helt enig med deg. Det er klart vi skal tåle at det blir diskutert og at vi har forskjellige meninger! Det er jo slikt vi lærer av. Jeg reagerer bare litt på måten ting blir sagt på.
Og jeg er som deg, positiv til de nye ordningene. Jeg tror vi kommer til å få et nytt og bedre Epla og det er jeg villig til å betale litt for!
Når det er sagt, så tror jeg det er lettere for oss som bruker forumet aktivt å godta de nye ordningene. Vi har fått med oss/ deltatt i debatten rundt relanseringsproblemene, reklamen som plutselig kom inn i butikkene våre og vi har lest innleggene fra Epla.adm som belyser dette og fått en forståelse for Eplas økonomiske situasjon.
Det er ikke alle som bruker forumet. Mange har ikke fått med seg denne debatten. De så kanskje ikke at vi hadde reklame i butikkene våre noen timer og de fikk heller ikke med seg innleggene fra Epla.adm. For dem kom de nye ordningene som lyn fra klar himmel. Og jeg har full forståelse for de negative kommentarene som kom.
Men nå skal vi jo få nyheter på mail fra Epla, så da vil alle få samme informasjon til samme tid og det tror jeg kommer til å bli kjempebra!