Oh man, ser ut som tråden min ble kapret og seilte i en helt annet retning :)
Blir spennende tider fremover nå for norske håndarbeidsmennesker. Jeg vet ikke helt selv hva jeg tør å håpe på.
Oh man, ser ut som tråden min ble kapret og seilte i en helt annet retning :)
Blir spennende tider fremover nå for norske håndarbeidsmennesker. Jeg vet ikke helt selv hva jeg tør å håpe på.
Etter å ha lest igjennom denne tråden (som jeg selv er med på) og andre tråder kommer tanken på hvilket inntrykk evt. utenforstående får av oss butikkeiere og av epla. Det er forhåpentligvis ikke mange potensielle kunder som forviller seg inn her men noen er det helt sikkert. Skulle ønske forum var lukket for kunder - ikke for at vi skal høvle hverandre ned men det vi diskuterer på kammerset er vel egentlig ikke ment for andre.
Hva mener dere - tror dere evt kunder får et uønsket inntrykk av oss og Epla gjennom Forum?
Kanskje man kunne ha en funksjon der man haker av når man oppretter (administrerer sin butikk) for å få tilgang til forum.
Enig, Kim, og den debatten har vel vært oppe også tidligere. Det er jo av og til kunder også ønsker å diskutere ting på forumet, men en del av forumet kunne godt vært forbeholdt selgerne - litt som et personalmøte :-)
Dette har vi diskutert før, og fått avslag på. Så det er vel nyttesløst med ny diskusjon når Epladamene har bestem at forum skal være åpent for alle.
.. enig. Vi skulle hatt et "møterom" .. ;O)
kim: jeg er veldig enig med deg der. Ser ikke helt grunnen til hvorfor et forum som heter "For Eplas selgere" skal være åpen for alle.
Spesielt med tanke på at vi ikke har mulighet til å editere eller slette våre innlegg. Mange, inkludert meg selv, blir av og til flau over å lese hva vi selv skriver i ettertid. Kjedelig at sånt ligger ute i public "for evig og alltid".
Folk som driver med kreativt arbeid er ofte veldig følsomme og det er ikke alltid vi skriver rasjonelt. Kundene bør få se hva vi lager og ikke hvordan vi krangler med hverandre :)
.. oi, der var Kreativbua logget på med sin andre butikk... ;O)
Helt enig i at et eget "møterom" for selgerne hadde vært bra! Det går litt hett for seg her innimellom ;)
Men hvis epladamene allerede har gitt avslag på dette (som Silje sier), hva med å opprette en lukket gruppe på facebook (eller noe lignende)? Eller blir det for "langt unna" Epla?
Det med lukket gruppe på FB høres supert ut. Det at de som ønsker å åpne butikk skla ha muligheten til å lese i forumet betyr ikke at hele forumet trenger å være åpent.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.