Ingrid; for all del, du har masse flotte klær med nydelige stoffkombinasjoner. Det var ordbruken om andres produkter jeg reagerte på. Jeg kaller da en spade for en spade og omtalte kartonglommebøkene for det de er. "Søppel" er ditt ord, ikke mitt.
Tilbake til topic:
Det er to ting i nyhetsbrevet fra Epla jeg stusset på. Det ene er vinklingen om at det er brukerne som ønsket høyere gebyrer. Jeg skjønner nå at det er det til en viss grad men at det er litt mer komplisert enn som så. Alle som driver en bedrift må av og til justere opp sine priser. Det er helt normalt og akseptabelt. Men å få det til å låte ut som kundene (brukerne) ville ha den økningen ser bare litt fjernt ut.
Den andre tingen jeg reagerte på var den sykt korte varslingen. Fem dager i forveien er altfor kort. Normalt pleier bedrifter å gi beskjed gjerne en måned før slike store endringer. Korte varslinger gjøres ofte i desperasjon og er ikke alltid godt gjennomtenkt.
Jeg liker Epla og håper inderlig de klarer seg. Vi trenger virkelig et nettsted som dette. Men av samme grunn som Epla ikke kan drive gratis kan jeg heller ikke betale av veldedighet. Med mindre jeg føler jeg får noe igjen for pengene, bruker jeg dem heller andre steder.