Når jeg som knapt nok kjenner Epla kommer inn på Epla og leser under fanen "Start Butikk" så står det faktisk dette her:
Det koster ingenting å åpne sin egen butikk på Epla, og det koster ingen ting å legge ting ut for salg. Det er heller ingen forskuddsavgifter - du betaler kun når du selger noe. Prisen er 5,- per solgte produkt + 5% av salgssummen.
Provisjonen faktureres på etterskudd hver måned, så selger du ikke noe betaler du heller ikke noe.
sitat slutt.
Og dette er jo virkelig underlig hvis det er som noen hevder her at det skal koste penger for hvert produkt man legger ut for salg. og at dette er 2-3 dager fram i tid....???
Dette er jo ordentlig misvisende. Innbyr ikke så veldig til tillit enten de som driver det er sånn eller sånn driftige og snille...
Dessuten så synes jeg også at å lese innleggene som ligger her er direkte usmakelig. Man roper fy!! til noen som nevner at noen selger brukte saker.. hmmm kanskje det stikker litt at sakene faktisk er melkekartonger???? vel... man overser og bortforklarer glatt at enkelte kaller andres arebeid for billig skvip.. samtidig som de roper at "vi må ikke gå på personer"
Nei, jeg er glad jeg ikke har noe her inne, og jeg tviler sterkt på at jeg heller kommer til og få det.. iallefall så lenge stedet blir drevet sånn at jeg personlig skal opplyse alle folk om salgsstedet.. da kan jeg like godt selge fra min egen blogg. Lykke til alle sammen. Og slutt å legge skylda på alle andre.. og det gjelder igrunnen de fleste! :)