Berit - prisen øker ved 2 cm for alle.
Berit - prisen øker ved 2 cm for alle.
ja 2 cm gjelder uansett om du pakker i konvolutt, gråpapir eller plastikk! Jeg lagde meg en pappmal selv, men innser at det vil være svært sjelden pakkene går under 2 cm. Ingen av varene i butikken min nå gjør det, så da ble det 35kr over hele linja, med noen få 40kronere for klær og slikt. Tenker folk venner seg til dette jeg :o)
Unskyld, men her kommer et veldig lite positivt innlegg fra meg...
Sjokk!! Sjokk!! Sjokk!!!
Har fulgt med litt på denne tråden, men har tenkt at det kan da ikke være så gæli...
Det var FØR jeg var på posten idag.
Har akkurat vært på posten og sendt de første pakkene i år. En pakke som jeg tidligere betalte 67 kroner for, skulle de nå ha 92 kroner for. Jeg syntes i utgangspunktet 67 kroner var mye, så jeg satt frakten til 50 kroner for at folk skulle gidde å kjøpe over nett.
Kjære medEplaselgere, er det noen som vet om en konkurrerende virksomhet til posten som er billigere? Setter pris på et pip :)
...og er det ikke det, så får vell både jeg og forhåpentligvis kundene også venne seg til de nye prisene, og forhåpentligvis så mener de at den nye portoen er verdt å betale for å få produktene mine i hus...
Takkar og bokkar :)
Ja det var jo et sjokk!! Ahh!!! Jeg synes også det er på tide at Posten får en konkurrent... Har lagt et lite innlegg på Twitter hvor jeg spør pent om noen arbeidsledige kan tenke seg å starte et firma som kan ta opp kampen mot posten... Men spørs om det hjelper..... he he..... :)
Kjempeide Karianne! Håper noen biter på ;) Jeg skal ihvertall heie på de...
Bare posten som har konsesjon for ombæring av brev til private, er det ikke? Men lurer på om den utgår om et år eller to..?
Kan man ikke hente de et sted selv da?
Aner ikke, hørte noe i forbifarten om dette på radioen en dag... Men tenk om...tilstrekkelig mange klaget heeele året til riktig instans, slik at konsesjonen glipper...Luuurer på hvordan ting hadde blitt da..?
Godt nytt år, alle sammen!
Jeg klikket meg nettopp inn på Postens nettside for å sjekke de nye prisene på Smartpost-konvolutter. Det er mulig jeg tar feil, men nå ser det ut til at Posten har gått bort fra 2 cm-regelen på de to minste størrelsene, C5 og C6. Så vidt jeg kan se, står det bare "inntil 2 cm tykk" på den største (C4) konvolutten...
Hva tror dere?
Her er link:
Hmm, kan det være fordi de ikke har fått de nye konvoluttene inn ennå, kanskje?
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.