Ja, det skjønner jeg også, men å beholde reklamen der den er nå og innføre lanseringsavgift burde jo være nok.
Jeg er jo for alt, og jeg mener alt som sto i infobrevet, bortsett fra reklamen inne på MINE produkter.
Ja, det skjønner jeg også, men å beholde reklamen der den er nå og innføre lanseringsavgift burde jo være nok.
Jeg er jo for alt, og jeg mener alt som sto i infobrevet, bortsett fra reklamen inne på MINE produkter.
Noen av dere sammenligner dette her med å selge fra butikk, med provisjon. Ærlig talt, det kan dere virkelig ikke gjøre. I en butikk er produktet fysisk til stede, det opptar fysisk hylleplass. Det er en ekspeditør som selger, pakker inn, slår prisen på kassa, regner ut din andel osv. Det blir faktisk en helt annen greie.
Her er det faktisk DU som gjør hele den biten.
.... og jeg vil ha en redigeringsknott her inne! ;o))
Nå har jeg lest informasjonen flere ganger, og etter å ha vurdert hva det innebærer, stiller jeg meg positiv til den nye prissettingen, spesielt hvis det vil være med å høyne kvaliteten av Epla. Vurderer også å oppgradere til Epla-pluss, selv om det vil koste meg litt ekstra i mnd. Vi vil jo også få et lettere betalingssystem for faktura, og kanskje fakturagebyret faller bort? Det skal i allefall bli spennende å se utfallet, både av dette, og utviklingen av Epla gjenerelt. Takk for infoskriv !
Ang. ny prisordning har jeg sendt denne mailen til innehaverne av plattformen, og jeg poster den også her. Hva mener DU om de nye bestemmelsene?
Hei
Ok, så da skal man igjen betale for å legge ut produkter. Hva skyldes denne vinglingen? Dere bruker en noe merkelig argumentasjon for å igjen innføre denne betalingen. " ... og det er kommet en god del tilbakemeldinger om at det bør koste penger å legge ut produkter for salg. Vi har derfor valgt å innføre betaling for å legge inn produkter på Epla." En god del tilbakemeldinger? Hvor mange? Fra hvem? Hvorfor skulle man ønske det? Hva med en undersøkelse blant de som har butikk på Epla? Eller er det viktigere hva " en del" mener om betalingssystemet deres? Jeg synes dette virket meget amatørmessig, både vinglingen og mangelen på argumentasjon.
Dette synes jeg var et stort tilbakesteg. Jeg vurderer derfor å legge ned min epla- butikk, og istedet selge via blogg, noe jeg allerede gjør i tillegg. Jeg synes det er synd, for det er et fint miljø på Epla, og det er moro å være en del av denne plattformen. Men ordninger og nye bestemmelser som kun medfører økte utgifter for " butikkeieren", synes jeg lite om. Spesielt når nye bestemmelser mangler enhver form for argumentasjon.
Dere sendte ut denne infoen idag, altså 10. mars, og den nye ordningen trer i kraft allerede fra 15. mars. Jeg synes dette var i seneste laget å sende ut denne infoen. De nye bestemmelsene medfører økte utgifter for hver butikkeier, og en slik info burde derfor vært sendt ut i god tid før nye bestemmelser trer i kraft, minimum 2 uker. Jeg antar det finnes regler i forhold til dette.
Jeg hadde satt pris på en tilbakemelding på disse spørsmålene.
Jeg ønsket lansering/relanseringsavgift osv, men håpet da på å betale litt ekstra der for å slippe reklame. 40 salg i måneden hadde jo vert fantastisk, men der er nok ikke jeg ..
Jeg er både hurra å litt skeptisk kjenner jeg,så får se litt hvordan det går. :) Det blir spenende...men også veldig trist når jeg leser at flere av dere kanskje forsvinner fra Epla :(
Glemte å si at jeg IKKE er enig i at vi skal bake portoprisen inn i produktprisen. Når man ser hva andre nettbutikker tar i frakt, synes jeg de fleste av oss allerede ligger langt under dette.
Jeg velger å stille meg positivt til endringene :)
Jeg har solgt 11 produkter på en halvt år, så jeg har ikkje råd til å oppgradere.. og jeg er ikkje overbegeistra for reklame i butikken min, men jeg velger å ikkje la det være grunn til nedleggelse. Hvis altfor lite salg ikkje stopper meg, skal ikkje litt reklame gjøre det heller!
Det har da virkelig vært etterspurt lanseringsavgift (for å luke bort "billigbutikker" og unngå spamming) inne på dette forumet siden lenge før reklamen ble innført?
Dette var da en heftig diskusjonssak når jeg la ned butikken min for over et år siden?
Skjønner at noen er imot reklamen, men det er da virkelig et helt annet tema!
Det virker som om mange ikke leser innleggene godt nok, for det har jammen blitt sagt mange ganger i denne tråden at det ikke er lanseringsavgiften som er problemet.
Det er reklamen!
Vi var veldig mange for lanseringsavgift for å slippe reklame, så kommer begge deler. Det er der det skurrer!
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.