Hvor er det dere leser dette? har ikke fått noen mail
Hvor er det dere leser dette? har ikke fått noen mail
Hvis prisen for Epla Pluss er 199 og ikke 279 som det står på epla (regner med de bare har glemt/ikke rukket å oppdatere), så er dette supre nyheter! Og kjempefint med infomail.
Joda, fint nok at de setter ned prisen på epla pluss, men likevel er det å presse folk til å måtte oppdatere for å slippe reklame. Er ganske provosert av det, for lanseringsavgiften skulle jo forhindre nettopp dette.
Jeg også trodde de ville ta lanseringsavgift i stedet for 5 kroner pr salg, men her blir det tydeligvis en pengegruve for Aller.
Igjen, 199 kroner i måneden, 2 kroner pr produkt du legger ut 5 kroner OG 5% pr produkt du selger, burde det ikke går en grense?
Jeg har aldri hatt noe imot rimelige varer, vanskelig å forstå at noen tjener noe på å legge ut produkter til 10 kroner på grunn av avgiftene som er, men det som har vært problemet er at folk selger håndlagde ting til mindre enn det koster å lage dem. Da ødelegger det for de som vil ha en liten slant igjen etter all jobben.
Det lurer jeg også på Lady Ronja for at i Support står dette fremdeles...og jeg abonnerer på nyhetsmail og har til dags dato ikke fått en eneste nyhetsmail fra epla..
Hva koster det å legge ut produkter?
Du betaler ingen ting for å legge ut produkter for salg på Epla. Om du har en EplaBasic-butikk, koster det kr 5,- + 5% provisjon av salgssummen når du selger et produkt.
EplaPluss har en månedlig fastpris, men vi fjerner fastprisen på kr 5,- per solgte produkt. EplaPluss koster 279,- per måned + 5 % provisjon.
EplaSuper har en månedlig fastpris, men vi fjerner fastprisen på kr 5,- per solgte produkt, og du betaler ingen provisjon. EplaSuper koster kr 799,- per måned.
Gamla % gammer'n: Vi har akkurat fått informasjonsmail fra epla, så det du skriver stemmer ikke lengre. Det blir nye regler fra 15. mars. Les innlegget mitt så ser du kostnadene dersom du ikke vil ha reklame under produktene dine.
nu var noen så snill å sendte meg mailen som de har fått, fortsatt har ikke jeg fått noen mail fra Epla
Ser ut som Epla basic vil det koste 2,50 + 5, kr + 5%
jaja hva skal man si?
Den evige diskusjonen om priser som mange overhode ikke skjønner.. det KOSTER å drive noe. OGSÅ for Epla!
Normal kalkyle tilsier at varer under 35 kr går man med underskudd på uansett, så det er vel heller en vinning at man MÅ sette opp prisene sine. ELLER lage større pakninger!
(Det kan umulig være den store økonomiske lykke å både lage, fotografere, å pakke en vare til 25 kr - gå på posten og sende /betale frakt - for annet enn å være superglad for å ha 1000 salg...)Timebetalinga er dårligere enn hos kineserne.
Om man selger småtteriet via butikk ganger de prisen med 2,8 - og gallerier tar 40%.
Epla er fremdeles billig.
Epla er ikke lengre billig om du ikke vil ha reklame. Alt annet i brevet er jeg enig i, men jeg misliker sterkt at jeg blir presset til å måtte betale 199 kroner i måneden for min ene butikk bare for å slippe reklame.
Jeg selger jo ikke nok til å dekke opp langt over 2000 kroner i året for å slippe reklame. Og den summen er uten lansering, provisjonen epla tar og 5 kroner pr salg.
Heisann! Vi oppdaterer prisene 15. mars, og dere må selvfølgelig ikke betale noe for de produktene som allerede er publisert.
Vil også kommentere at de som oppgraderer til pluss kun betaler 5% provisjon på salget, og ingen femmer. :)
Det har du rett i...den kom for en time siden...og da har jeg jaggu med fått en nyhetsmail i fra epla..:0))
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.