Hurra :-)
Jeg anser meg i utgangspunktet for å vaere en av dem som selger bra på epla, men selv ikke for meg vil det lønne seg å oppgradere fra Basic (Har ikke finregnet på dette, er på reise, men tror ikke det er 40 salg i måneden). Men som Torunn sier, kanskje verdt det for å slippe unna reklamen, så det skal absolutt vurderes :-) Dessuten, hvem vet hvordan dette slår ut, kanskje man begynner å selge litt bedre her inne etterhvert som nettestedet får et mer kvalitets-preg over seg (bort med de billigste asiavarene?) Selv har jeg doblet nettsalget i Januar/februar sammenlignet med året før, og er optemistisk!
Skjønner at mange er fortvilte, men hvis disse små kronene gjør at dere heller stenger butikken anbefaler jeg iallefall en liten periode med økte priser før dere gir opp. Kanskje går butikken som en drøm? :-)
Har noen av dere mest skeptiske sjekket ut prisene på å ha en uavhengig nettbutikk forresten? Man kommer kanskje bittelitt billigere unna med noen kjedelige standardløsninger, men man mister alle gratistreffene man har ved å ligge i dette eplakjøpesenteret. I tillegg blir det mye tid til administrasjon og oppsett, eget domene osv. Skal man ha en proff nettløsning snakker vi 50 000 kr.
Skal man ha en liten sjarmerende butikk i utkanten av sentrum er det minst 10 000kr/mnd i husleie, så kommer strøm, møbler, terminal, og ikke minst alle timene til å holde butikken åpen.
Si hva dere vil, men epla er et veldig rimelig alternativ for å selge det man lager/har av vintage osv. Hva koster en annonse på Finn? 25 kr for 3 mnd?
Nei opp med haka, og skru opp prisene deres med kr 2,50 da, så er saken biff ;-)