Marianne Vik Jeg er fortsatt negativ til reklamen å som jeg har skrevet tidligere i tråden så er det ikke aktuelt å betale 199kr i måneden.. Men nå har vi på en måte fått et valg.
Å Lise, de annonsene som ligger her inne virker det som passer med ordene jeg har i produkte som ligger ute å ikke hva jeg søker på ellers. F.eks har jeg ullbukser til barn å under de kommer det opp barneklær f.eks. Å når jeg går inn hos noen som har smykker kommer det opp smykke reklamer. Jeg har nok vert mere positiv til reklamen om det ikke var reklame for nesten akkurat det samme som jeg solgte. Å jeg skjønner at man må få inn penger for at ting skal gå rundt, men jeg liker det fremdeles ikke. Som nevnt i tråden der reklame ble diskutert så synes jeg det går mot konsepte til epla når dette er et nettsted for håndlagde spesielle ting, å så kan man klikke seg rett inn på Ellos f.eks. Om reklamene hadde passet bedre inn med hva jeg tenker Epla er så hadde det vert noe helt annet. Tror det er det jeg reagerer mest på.
Jeg skjønner også at de som driver Epla ønsker å selge mest mulig å ikke hadde lagt inn reklamen om de trodde det lurte kundene bort. Men jeg sitter med den følelsen uansett, har ikke vert innom andre butikker på nett det det reklameres for billigere varianter av samem vare på et annet nettsted. Mulig jeg ikke har lagt merke til det, men det høres snedig ut.