Nei det tror ikke jeg heller, jeg trodde først at reklamen ikke var der, men så fant jeg den, så ikke forstyrrende i det hele tatt, og tror heller ikke at kunden titter på den først.
Aud
Nei det tror ikke jeg heller, jeg trodde først at reklamen ikke var der, men så fant jeg den, så ikke forstyrrende i det hele tatt, og tror heller ikke at kunden titter på den først.
Aud
Hm? Hva skjedde? ...... redigeringsknapp......! pleace....
please ;-)
En ting Epla virkelig burde gjøre, er å sørge for at reklamelinker som trykkes på alltid åpnes i ny fane.
Er veldig enig med Grethe her - fort gjort at vinninga går opp i spinninga med alle gebyrene :S
Kjipt hvis vinninga var kr 2,50 i utgangspunktet må jeg si. Noen som tilbyr kalkyleskole? ;-)
hehe.... please... !! :O))
"Det er bare å sette opp prisen med kr. 2,50" Ikke alle produkt blir solgt, synes det er bedre med avgifter på salg enn på lansering og relansering. Jeg er vel en av de som allerede er i ferd med å drukne i alle de store, nye butikkene siden jeg ikke ser meg råd til å legge ut nye produkt eller relansere gamle. Så min butikk dør nok snart. Jeg laar de produktene stå som allerede er lansert før 15, men er usikker på fremtiden.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.