:)) Jeg takker Telenor jeg for at de vil jobbe med dette i helgen,
:)) Jeg takker Telenor jeg for at de vil jobbe med dette i helgen,
Dette går virkelig ikke an! Godt gjort at du fant ut av det, Aud!
Flott Aud at du atr tak i dette nå i helgen å ordner opp!! Supert! Samtidig trist at det det er du som må oppdage og ordne opp i dette å ikke Epla selv.
Bra du står på, Aud! :)
Aller kunne ikke ha oppdaget dette sa de på Telenor- for når spammet fløt ut fra deres IP-adresse så sperret de den helt enkelt og det gir de ikke beskjed om, dette blir gjort automatisk. Nu er ikke jeg dataingeniør eller hva det heter, men det var slik han fortalte meg det. Så om spammet fortsatt kommer ut fra deres IP adresse hva da?
Jeg vil jo ha mailene mine og ordrebekreftelsene :))Jeg vil ha e-posten min i orden :))
Nu var det Telenor som ringte meg i dag for å oppdatere meg om sakens gang,ettersom det var jeg som ringte de i går, men ser ut som en hard nøtt dette her, for det er ikke løst ennå. Men vi får håpe at Telenor og IT ansvarlig hos Aller snakker sammen for å løse det. Jeg er i allefall glad at man kan se ordrene i butikken, når man ikke får ordrebekreftelse fra Epla om hvem som har handlet.
Jeg håper virkelig dette blir ordnet snart.
Jeg har privat oppgjør som betalingsalternativ i tillegg til Paypal i butikken min, men har nå måttet fjerne privat oppgjør. Uten mulighet til kontakt med kundene over mail får jeg jo ikke gitt dem mitt kontonummer og betalingsinformasjon. Og tenk på alle som sender mail til epla for å få med sine produkter på sommersalget og så kommer de ikke gjennom.
Jeg er redd vi mister salg på dette i tillegg til at vi fremstår som useriøse når vi ikke svarer på mail fra kundene våre.
Joda det jeg fungerer, jeg kjøpte jo noe for meg selv, for å teste at ordre fungerte, så nu sendte jeg tilmeg selv en mail i fra orderern, og den kom til meg, det er ikke der problemet ligger, vi kan snakke med-dvs maile kundene våre, men ikke via meldinger, vi kan heller ikke snakke med Epla på mail, og vi kan ikke motta ordrebekreftelse i mailen via Epla.
Men jeg håper som deg at dette skal løse seg raskt nu, men jeg har ikke hørt mer i fra Telenor, de lovet å gi beskjed så fort alt var i orden.
Jeg håper jeg forklarte meg bra jeg har ikke tatt bort privat oppgjør :))
Du har rett i det at de som sender linker til produktene sine til Epla angående salg eller klager for den delen. når ikke frem hvis de har Telenor som leverandør.
Uff uff. Bra du ordner opp Aud Laila :-) Tips: jeg bruker gmail, og har aldri hatt problemer med noe som helst her. Har alltid kommet gjennom og aldri opplevd å ikke motta ordrebekreftelser (mulig den kom litt sent EN gang eller noe). Gmail er en gratis tjeneste fra Google, og fungerer veldig bra. Bare å lage seg en konto på gmail.com. Jeg har også satt den opp til å åpne epost fra mine andre epostadresser, slik at jeg får alt inn i en eneste innboks.
TRor du har missforstått, det er ikke mailen det er noe feil med Mirjam, det er leverandøren, har du Telenor som leverandør spiller det ingen rolle hvor mange mailer du lager deg andre steder, nettverket ditt er fortsatt fra samme leverandør, jeg har også g.mail om jeg vil bruke den. Jeg har også mobilt nettverk, men både det trådløse og det mobile nettverket kommer fra Telenor. Jeg spurte han fra Telenor akkurat om dette, og han svarte det jeg skriver nu.
Hvilken leverandør har du?
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.