Ja jeg skal snakke med de om det når fakturaen kommer, jeg har prøvet å finne telefonnummeret til Ida men jeg håper virkelig at de ser dette.
Ja jeg skal snakke med de om det når fakturaen kommer, jeg har prøvet å finne telefonnummeret til Ida men jeg håper virkelig at de ser dette.
Hei Har oppdaget samme feilen hos meg også. Dette er jo ille. Supportmail til Epla kommer vel ikke igjennom heller da? Dette er jo sikkert et problem som gjelder mange og vi bør få kontakt med Epla for å få de til å rydde opp.
Helt klart at denne kostnaden ikke bør være din, Aud Laila! Silje har helt rett, når de vi betaler leie til lar det gå så langt som dette er det de som bør betale regninga!
Jeg har sendt deg mail Aud slik at du får Inas nummer. Nei, jeg tror damene er ytterst sjelden her inne på forum.
Dette gjelder alle som har telenormailadresse i butikken sin. Selv har jeg ikke det, og får mine mail som normalt, men hvis jeg sender mail til en av dere som har telenoradresse, så blir jeg blokkert. Altså - alle kan oppleve dette på ett eller annet vis, derfor er det viktig at det blir ordnet opp i. Det hele skyldes nok mest sannsynlig disse spammerne som har vært på forumet, for de har nok i samme forbindelse hatt tilgang til å sende ett massivt spamangrep på telenorserveren, som igjen har blokkert Allergruppen... All honnør til deg Aud Laila, som har fått nøstet opp i dette og satt i gang tiltak for å få ting i gjenge igjen!
Hun svarer ikke, nu er ikke jeg så god på dette men kan jeg sende henne en melding på mobilnummeret?
Takk Christine, Jammen godt å få hvite hvorforman ikke får mailer fra Epla og kunder
Jeg håper at kunder kan gjennomføre kjøp i butikkene våre selv om vi har dette problemet og at det bare er selve mail og meldingssystemet som blir rammet. Eller tar jeg feil?
Har sendt henne en melding så får vi se hva som skjer. Takk for at du fant telefonnummeret Silje
Ja det testet jeg, tok en dukkekjole og satte ned til 10 kr så orderern kan man se under salg, men du får ingen ordrebekreftelse i mailen din, jeg måtte bare forsikre meg om at det fungerte. Men vi kan ha gått glipp av ordre om kunden har skrevet til oss å spurt om noe, for da har vi ikke fått den meldingen.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.