Fint SIW kan du fikse det før Telenor så jeg er kjempeglad
Fint SIW kan du fikse det før Telenor så jeg er kjempeglad
Midt oppi det tragiske i dette, så hadde vi det ganske koselig mens vi slo hodene våre "i hop" for å komme til bunns i dette da, Aud Laila :)) Kjempekoselig å få en stemme på dette profilbildet også :)) Og jammen fikk vi bevist at sånne "halvgamle kjerringer" fortsatt har sine små "miss Marple" tendenser i behold... he,he...
hhihiihi så sant så sant Christine
Der for den meldingen av sted uten at resten blev med. Christine har også en stor del i dette hun hjalp til med å sende melding til meg som hun fikk tilbake med meldingen om at IP adressen var sperret mens jeg snakket med Telenor. Hadde ikke klart dette uten deg min venn :)
Fint at dere i epla tar tak i dette, og håper det ordner seg fort.... for dette er alvorlig. Bra det finnes Miss Marple'r og ikke bare Molly Maple'r her inne... :)
Takk for at dere ordner opp Aud og Christine! God service fra Telenor også :-D
Takk for info Siw :-)
Du hadde nok helt sikkert klart dette helt alene Aud Laila, men da uten den koselige samtalen underveis :))
Hvem skulle sendt meg melding da? :)kjempekoselig samtale, så det kom masse godt ut av denne feilen :) aldri så galt så blev det en hyggelig kveld, Med oppklaring av mysteriet meldinger og mailer så nu tror jeg vi får skrive en roman :)) med Epla, søm, og mailer som aldri kom frem :))hva sier du til det?, men det kan vi ta privat :)))
He, he... blir en skikkelig dekarehøydare det der... ;)
Bra jobbet, Lady Ronja og Chris-Ho :-)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.