Takk, nå ble jeg litt lettet, men dette er jo fremdeles ikke bra. Jeg vil jo være tilgjengelig på mail for kundene mine!
Takk, nå ble jeg litt lettet, men dette er jo fremdeles ikke bra. Jeg vil jo være tilgjengelig på mail for kundene mine!
ja ikke sant? og dette har jeg savnet, så derfor sendte jeg melding til meg selv og når den ikke kom igjennom ringte jeg telenor for å spørre om det var noe som var feil på linjen. Så telenoreksperten blev kunde på Epla og sendte melding til meg og den kom tilbake med all informaskonen han trengte å vite at Aller, sin Ip adresse var blokkert pga spam, så all den dritten som kom her i forummet har all skyld for at de blev blokkert og det går utover oss som er kunder hos Telenor, neste gang kan det være et annet selskap som blokkerer de.
Veldig bra at du tok tak i dette da du oppdaget det, Aud. Dette skulle selvsagt epla både ha oppdaget og informert både oss som har butikk her og ikke minst kundene våre om på forsiden, slik at vi butikkeiere ikke fremstår som useriøse ved ikke å svare på mail.....som vi ikke har mottatt av grunner vi nå har blitt oppmerksom på. Mht din faktura tar jeg det som en selvfølge at epla refunderer denne. Så lenge de ikke leverer den varen vi som leietakere har blitt informert om at vi vil få - i dette tilfelle mulighet for kommunikasjon med våre kunder. Synes jeg det er på tide at de også bør vurdere leieprisen.
Applaus til Marianne!
Vet du jeg er så glad at jeg gjorde det for nu får jeg sove i natt, jeg har vridd tankene hundre ganger hvorfor plutselig meldingene stoppet opp, nu vet jeg at det ikke har med meg å gjøre, så i natt skal jeg legge hodet på puta og sovne med et smil :)
Huffameg! Stor klem til Aud Laila som fant ut dette, for jeg tviler jeg hadde funnet det ut. Mest sannsynlig reaksjon hadde vært å sitte med hodet i hendene og gråte fordi jeg ikke hadde forstått hva jeg "gjorde galt":( Klask på fingrene til administrasjonen som enten ikke har visst dette (noe jeg syns de burde faktisk etter så lang tid) eller har valgt å ikke informere om dette til oss med butikk. Det er jo vårt rykte dette går ut over hvis en kunde har sendt spørsmål eller handlet uten reaksjon/sen reaksjon fra oss!
klemmer tilbake Camilla Agathe, jeg trodde jeg hadde gjort noe galt, kanskje ikke dukkekjolen var ok eller slik har jeg tenkt dag etter dag, når det ikke kom en tilbakemelding når kjolene var sendt, men nu vet jeg at de kunne ikke svare meg, de som hadde Telenor samme som meg, derfor sitter jeg å smiler nu og takker min venninne for at du hjalp til og Telenor som er ordentlige flinke, tenk han meldte seg inn som kunde for å finne ut av det, det kaller jeg support det, så Telenor jeg forlater dere aldri, alltid flott hjelp.
Så flott at du tar tak i dette Aud. Jeg sendte en melding til meg selv og den kom ikke...Dette er jo helt tragiskt. Passer fint nå som sommersalget har startet også! Det her må epla ta ansvar for og rydde oppi med en gang. Mister vi salg pga dette blir jeg arg! Du skal selvfølgelig få pengene igjen fra epla Aud.
Hei alle sammen!
Tusen takk til Aud som gjorde oss oppmerksom på dette, vi var ikke klar over denne sperringen og vil selvsagt rydde opp i dette så snart som mulig.
Når det gjelder at vi ikke har vært klar over dette tidligere, skyldes det at Telenor ikke sender noen melding til oss når slike sperringer gjennomføres, og vi har heller ikke opplevd unormal nedgang i mailer vi mottar daglig. Vi har heller ikke fått noen melding fra vår IT-avdeling om denne feilen eller noen e-poster fra noen av brukerne, noe som selvsagt kan skyldes feilen på systemet). (Så det har ikke noe å med "kjendistilværelsen" å gjøre, Silje.)
Vi setter IT-avdelingen på saken umiddelbart og regner med å ha fikset dette så snart som overhodet mulig.
:) Siw
Epla Kan vel ikke gjøre noe, men Telenor support får beskjed på mandag av han som har hjulpet meg i dag og da skal sperringen oppheves, som han sa Epla har vært utsatt for masse Spam derav sperringen.
Men du får følge med i salg på butikken din for det kan du se, men du får ingen ordrebekreftelse før sperringen er opphevet.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.