Takk :))
Takk :))
Til ledelsen!
Hvis alle disse mailene som ikke har kommet igjennom går fortapt så håper jeg at dere sender info. om dette i en felles mail til kundene og selgerne når problemet er løst! Da kan man evt. sende mailen på nytt. Det er sikkert mange som venter på svar fra selgere, kjøpere og dere.
Lise-Helen, jeg tenkte akkurat på det samme. Det er kjempeviktig at alle får beskjed om dette! Det er ikke alle som er innom forumet, så det er nok både selgere og kunder som ikke aner at det er problemer med mailsystemet.
Enig! Egentlig burde denne infoen ligge godt synlig på forsida av Epla (som jeg mener noen foreslo), så alle får sett det. Jeg kan IKKE sende mail til meg sjøl, og går derfor ut fra at ingen kan det heller. Håper dette blir retta snarest, og takk til Aud som gjorde oss oppmerksomme på det!
Rettelse: Jeg kan sende mail til meg sjøl, men jeg kan ikke motta den...
Joda, Liv-Helen, noen kan, men det er de uten telenormail. Jeg kan sende til meg selv, siden jeg ikke har telenormail i butikken, men prøver noen med telenormail å sende meg ei melding, så vil de ikke komme gjennom. Så i utgangspunktet gjelder dette alle med Telenormail, men vi andre vil i høyeste grad bli berørt.
Det var derfor jeg postet det på Epla sine sider, men det blir bare liggende som et side element og det er synd
Telenor sin support åpner ikke før på mandagsmorgen og da blir de jo kontaktet av min mann på Telenor + fra Epla regner jeg med, før det går det ikke ann å ordne opp i dette sa de på Telenor, det er de som må oppheve sperringen, og de har stengt i helgene.
Hei alle sammen nu har jeg fått beskjed om at Telenor holder å jobbe med å få vekk sperringen, de ringer meg, å holder meg oppdatert på saken til det fungerer.
Supert!!! =0) Det er godt det er noen som tar tak i dette, selv i en helg!!! Og takk for at du tok tak i dette, all ære til deg! =0)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.